ارتباط عجیب استیو جابز با هیتلر از نظر هوش مصنوعی آی‌تونز!

یکی از دوستان صمیمی وزنیاک بعد از خرید مستند شرکت PBS درباره استیو جابز با توصیه عجیب هوش مصنوعی فروشگاه آی‌تونز روبرو می‌گردد مبنی بر اینکه با توجه به خرید مستند استیو جابز، فیلم «هیتلر: یک حرفه‌ای» نیز برای خرید به او پیشنهاد می‌شود.

4

فارنت: استیو زونیاک یک اتفاق و یا بهتر بگوئیم خاطره جالب و البته مضحک را از همسر یکی از دوستانش برای وب‌سایت گیزمودو از طریق ایمیل نقل کرده است که خواندنش خالی از لطف نیست.

آیمن همسر الکس فیلدینگ یکی از دوستان صمیمی وزنیاک بعد از خرید مستند شرکت  PBS درباره استیو جابز با توصیه عجیب هوش مصنوعی فروشگاه آی‌تونز روبرو می‌گردد مبنی بر اینکه با توجه به خرید مستند استیو جابز، فیلم «هیتلر: یک حرفه‌ای» نیز برای خرید به او پیشنهاد می‌شود.

جالب این جاست که بنابر اعلام وزنیاک، همسر الکس هیچگونه علاقه‌ای به هیتلر نداشته و حتی به شدت از نازی‌ها نیز متنفر است و حالا هوش مصنوعی (جنیوس) آی‌تونز چگونه او را یک علاقمند به هیتلر و راه و روش او تشخیص داده، هنوز مشخص نشده است!.

لیست موسوم به لیست جنیوس اپل در واقع یک سیستم هوشمند است که سیلقه و افکار  و علاقمندی‌های شما را بر اساس سابقه خرید برنامه، فیلم و آهنگ در فروشگاه آی‌تونز تشخیص داده و موارد مناسب با افکار و علاقمندی‌هایتان را به شما پیشنهاد می‌کند.

البته این داستان یک دروغ اول آوریل نبوده و کاملا واقعی است و به نظر می‌رسد فردی در اپل دارای نهایت شوخ‌طبعی در این زمینه بوده است.

Source:Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. همایون می‌گوید

    استیو جابز از نظر روحیه و شخصیت شباهتی بی نظیر به هیتلر داشت .
    فارنت هم مدتیه که پروپاگاندای اپل گرفتتش و حسابی اپلی شده …. یک پزشک هم که یه آی پد جدیدا خریده و به اپلی ها پیوسته کتاب 1984 جورج اوورول رو بخونید و خودتونو از دست تفکر اختاپوسی این شرکت های انحصار طلب برهانید.
    درود من بر فرهنگ متن باز و ویکی

  2. kurdania می‌گوید

    سلام به همه داونلود از مک اپ ستور برای ایرانی ها ازاد شد.

  3. opensecure می‌گوید

    شاید کسی دیگری که دنبال هیتلر یا نازی بوده، از اکانت اون استفاده کرده.

  4. نام شما می‌گوید

    در اینکه جفتشون دیکتاتور بودن که شکی نیست…شباهت از این مهمتر؟