سیستم نظارت جدید هیتاچی با سرعت اسکن 36 میلیون چهره در یک ثانیه!

در این سیستم نظارت امنیتی شرکت هیتاچی از سیستمی شبیه به سیستم تشخیص چهره دوربین‌های دیجیتال بهره گرفته شده و این بدان معناست که تمامی چهره‌ها در دیتابیس فیلم‌های ضبط شده در هنگام فیلمبرداری ذخیره می‌گردند تا پیدا کردن یک چهره در میان جمعیت و روزها و ساعت‌ها فیلم ضبط شده تنها به یک جستجوی ساده در دیتابیس خلاصه شود.

0

فارنت: شما فیلم هویت بورن را یادتان هست؟ حالا یک سیستم جدید توسعه‌یافته نظارت امنیتی به پلیس‌ها، ماموران امنیتی و باقی موارد کمک خواهد کرد تا انبوهی از فیلم‌های دوربین‌های امنیتی را در زمانی کمتر از یک چشم بهم زدن بررسی کنند و سیستم‌های موجود امنیتی در آن فیلم زمانی کمتر از یک سال با شما فاصله دارند!

در این سیستم نظارت امنیتی که توسط شرکت هیتاچی کوکوزای الکتریک توسعه یافته است و در آن به سرعتی فوق‌العاده و باورنکردنی دست پیدا خواهید کرد از سیستمی شبیه به سیستم تشخیص چهره دوربین‌های دیجیتال بهره گرفته شده و این بدان معناست که تمامی چهره‌ها در دیتابیس فیلم‌های ضبط شده در هنگام فیلمبرداری ذخیره می‌گردند تا پیدا کردن یک چهره در میان جمعیت و روزها و ساعت‌ها فیلم ضبط شده تنها به یک جستجوی ساده در دیتابیس خلاصه شود.

تنها محدودیت این سیستم در این است که قادر به اسکن چهره‌ها با زاویه 30 درجه عمودی و افقی نسبت به دوربین است و چهره‌ها باید حداقل در اندازه 40 در 40 پیکسل باشند. گذشته از اینکه من فکر می‌کنم این سیستم امنیتی بزودی این محدودیت‌ها را نیز نخواهد داشت  و مطمئنا به امنیت بیشتر کمک خواهد کرد اما خب حس اینکه بدانید کوچکترین حرکت شما در امکن عمومی مانند خیابان‌ها کاملا قابل ردیابی پس از ماهها و سالهاست چندان دلچسب نیست و حتی بهتر است بگوئیم کمی ترسناک است!

تصاویر ویدیوئی مربوط به این سیستم امنیتی و نظارتی قدرتمند و البته ترسناک را اینجا می‌توانید تماشا کنید

Source: DigInfo via Ubergizmo

—————–

————————-

—————————-

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.