آگهی تبلیغاتی مایکروسافت علیه گوگل در روزنامه‌های آمریکایی!

در متن آگهی آمده است که “پشت کلمات زیبایی چون شفافیت، سادگی و یکپارچگی، این تغییرات تنها یک دلیل دارد و آن هم ارتباط دادن و سر درآوردن از هر جستجویی که شما می‌کنید، هر ایمیلی که شما می‌فرستید و دریافت می‌کنید، هر حرفی که شما می‌زنید و هر چیزی را که شما تماشا می‌کنید، است.

0

فارنت: اخیراً شرکت Google تصمیم خود را برای تغییر “سیاست نامه حریم خصوصی” (Privacy Policies) و یکپارچه سازی اطلاعاتی که از کاربران نگه می‌دارد، اعلام کرد.

با این تغییرات، شرکت گوگل مجاز خواهد بود تا اطلاعات شخصی کاربران را که از سرویس‌های مختلف Google استفاده می‌کنند، یکپارچه کرده، به یکدیگر ارتباط دهد و در یک محل جمع‌آوری کند.

به گزارش شبکه‌گستر، این اقدام باعث واکنش بسیاری از افراد و موسساتی که نگران حریم خصوصی و نحوه نگهداری و استفاده از اطلاعات شخصی خود توسط Google هستند، شده است.

مسئولان Google خود نیز از ابتدا پیش بینی چنین واکنش‌هایی را می‌کردند و برای همین همزمان با اعلام این تغییرات، قبل از اینکه واکنش و اعتراض نمایندگان مردم در رسانه‌ها مطرح شود، نامه مفصلی به نمایندگان کنگره آمریکا نوشته و دلایل خود را مطرح کردند.

اکنون شرکت مایکروسافت هم به صف معترضین پیوسته و با انتشار آگهی‌های بزرگی در روزنامه های مطرح آمریکا، دلایل مخالفت و اعتراض خود را مطرح کرده است.

عنوان درشت آگهی هم “اول مردم” است. در متن آگهی آمده است که “پشت کلمات زیبایی چون شفافیت، سادگی و یکپارچگی، این تغییرات تنها یک دلیل دارد و آن هم ارتباط دادن و سر درآوردن از هر جستجویی که شما می‌کنید، هر ایمیلی که شما می‌فرستید و دریافت می‌کنید، هر حرفی که شما می‌زنید و هر چیزی را که شما تماشا می‌کنید، است.

مایکروسافت در ادامه آگهی می‌نویسد “چرا با این همه اعتراضات، همچنان می‌خواهند که این تغییرات صورت گیرد؟ تنها یک دلیل دارد: هر اطلاعاتی که گوگل به دست می‌آورد و آن را به شما ارتباط می‌دهد، ارزش شما را نزد تبلیغات دهندگان در گوگل افزایش می‌دهد. ”

همان طور که می‌توان پیش بینی کرد، در پایان آگهی، مایکروسافت محصولات خود را به عنوان گزینه های جایگزین و بهتر مطرح می‌کند. تصویر و متن کامل آگهی را می‌توانید در اینجا ملاحظه کنید.

Source: Shabakeh.net

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.