جدایی سونی از اریکسون کامل شد!

امروز دیگر به صورت رسمی اعلام شد که سونی اریکسون را باید دیگر با نام “ارتباطات سونی” بشناسیم و هر تلفن همراه جدید این شرکت از این به بعد تنها نام سونی را بر پیشانی خود خواهد داشت

7

فارنت: در ماه اکتبر شاهد بودیم که سونی سهم شراکت 50 درصدی  Telefonaktiebolaget LM Ericsson’s در شرکت موبایل سونی اریکسون را خریداری کرد (اینجا بخوانید).

ارزش این قرارداد در حدود 1.05 میلیارد یورو تخمین زده شده است تا سونی با پرداخت آن به تنهایی بخش موبایل را در دست بگیرد. پیش‌ از این اعلام شده بود که این معامله و قرارداد در ماه ژانویه نهایی می‌شود اما حالا ما در ماه فوریه شاهد نهایی شدن این قرارداد و جدایی کامل اریکسون از سونی هستیم.

امروز رسما اعلام شد که سونی اریکسون را باید دیگر با نام “ارتباطات سونی” بشناسیم و هر تلفن همراه جدید این شرکت از این به بعد تنها برندسونی را بر پیشانی خود خواهد داشت که البته شاهد چند تلفن همراه با نام سونی پیش از این بودیم (اینجا بخوانید). با این حال دستگاه‌هایی که اکنون در بازار وجود دارند تا خارج شدن کامل از بازار همچنان نام سونی اریکسون را با خود به همراه خواهند داشت.

Source:Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    به نظر من خالی بندیه. ولی خدا کنه گرون نشه چون میخوامXPERIA ARC Sبخرم.اگه گرون شه مجبورم برم چینی شو بخرم. لامصب 550000هزار تومن شده.

  2. 007 می‌گوید

    همون سامسونگ سی تومانی ساده ما را کفایت می کند .زیادمون هم هست!

  3. سینا می‌گوید

    این کار باعث میشه که قیمت گوشی های سونی (سونی اریکسون) تو ایران بالا بره، به بهانه سونی بودن، همون طوری که قیمت htc و galaxy تو ایران بالاست مثلا Galaxy sII تقریبا سه برابر قیمت فروخته میشه تنها برندی که قیمت معقولی تو ایران داشت سونی اریکسون بود که اونم شد سونی….

  4. omid می‌گوید

    jodaii sony az ericsson hatman to strateji tolide goshie hooshmand tasir mizare vali be nazare man in strateji az rishe taqir nemikone chera ke too in bazare daqe tolide mobile hooshmand tarh rizie ye systeme jadid riske bozorgie chera ke in do sherkat qablan in karo kardan

    pishnehade man vase kasaii ke mikhan ye goshie bi naqs dashte bashan ine ke montazere tolide goshihaye google ba sakht afzare motorola bashiin cherake motmaenam in sherkat goshihaye bi naqsi mizane

  5. وحید می‌گوید

    حالا همه جای دنیا گوشی سونی اریکسون ارزون میشه تو ایران گرون ترهم میشه

  6. مرتضی می‌گوید

    برای پشتیبانی از موبایلهای فعلی سونی اریکسون مشکلی پیش نمیاد و ایا گارانتی اونها قابل قبول هست؟ من یه گوشی هوشمند سونی اریکسون بخرم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      دوست عزیز
      مطمئنا سونی بخاطر خرید سهم شرکت اریکسون تمام تعهدات شرکت قبلی رو به تنهایی خواهد پذیرفت. مطمئن باشید هیچ مشکلی از لحاظ پشتیبانی شرکت سونی نخواهید داشت.
      البته این موضوع مثل همیشه تنها در صورتی صدق می کنه که ما شاهد پشتیبانی خوب از طرف نمایندگی‌های ایرانی هم باشیم که در هر صورت فرقی با وضعیت قبلی نداره..
      موفق باشید