از خودرو C63 AMG مرسدس بنز در آی‌پد لذت ببرید!

از جمله مشخصات این برنامه فهرست محصولات این سری،دانلود و بارگذاری تصاویر پس زمینه پویا و به اشتراک گذاری تجربه مجاری این خودروی رویایی با دوستان خود در فیس‌بوک است.

0

فارنت: اکثریت قریب به اتفاق ما هرگز تجربه مرسدس بنز کوپه  AMG  C63  را از نزدیک و به صورت شخصی نداشته و نخواهیم داشت! و به نظر می رسد خوردوساز لوکس آلمانی تصمیم گرفته است تا این تجربه شخصی را به صورت مجازی به طرفداران این خودروی بسیار ممتاز هدیه کند.

شرکت مرسدس بنز برنامه‌ای با نام C 63 AMG BLACK برای آی‌پد اپل به صورت رایگان ارائه کرده است که در حقیقت ویترین مجاری این خودروی لوکس است که به صورت بسیار برجسته و عالی طراحی شده است و به کاربران خود جو مسابقه و عملکرد هیجان انگیز رانندگی باسری AMG  را القاء می‌کند.

از جمله مشخصات این برنامه فهرست محصولات این سری، دانلود و بارگذاری تصاویر پس زمینه پویا و به اشتراک گذاری تجربه مجاری این خودروی رویایی با دوستان خود در فیس‌بوک است.

این برنامه را می‌توانید از اینجا دانلود و بارگذاری کنید.

Source:Autonews

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.