ایکس‌باکس نسل بعد دارای کنترل لمسی است!

در نمایشگاه سال گذشته E3 بود که شرکت نینتندو کنسول جدید خود را رونمایی کرد و از کنترل‌های جدید لمسی که احساس Ipad را به کاربران القاء می‌کرد یک انقلاب را در صنعت کنسول‌های بازی ایجاد کرد و به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت نیز چنین منظوری دارد.

0

فارنت: در نمایشگاه سال گذشته E3 بود که شرکت نینتندو کنسول جدید خود را رونمایی کرد و از کنترل‌های جدید لمسی که احساس Ipad را به کاربران القاء می‌کرد یک انقلاب را در صنعت کنسول‌های بازی ایجاد کرد و به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت نیز چنین منظوری دارد.

بر اساس گزارشات مجله ایکس باکس جانشین کنسول ایکس باکس 360 دارای کنترلر با یک صفحه نمایش HD احاطه شده با دکمه های فیزیکی سنتی است که وظیفه اصلی ان نشان دادن قابلیت‌های چند منظوره کنسول ایکس باکس 720 است و در سایر مواقع نیز وظیفه بخش ویدیوهای استریم شده از تلویزیون  را بر عهده خواهد داشت.

در ضمن قرار است کنسول نسل بعدی ایکس باکس فراتر از یک کنسول صرف بازی باشد و همانند پرشی که سونی از PS2 به PS3 انجام داد تلفیقی از شبکه های اجتماعی و یک دستگاه مولتی مدیای رسانه ای کامل و انقلابی باشد.

در ضمن کنسول ایکس باکس 720 با قیمتی در حدود 500 دلار به فروش خواهد رسید.

Source: SlashGear

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.