جن‌گیری و شکار ارواح با آیفون!

تا همین چند سال پیش پاسخ این موضوع یک نه مطلق را در پیش روی خود می‌دید، ولی خوب فن‌آوری و تکنولوژی با زمان در حال حرکت و پیشرفت است. فن‌آوری این بار با آیفون بازگشته که دارای خصوصیاتی همچون قطب‌نمای دیجیتال و سنسورهایی برای تشخیص تغییرات انرژی است.

1

فارنت: “همیشه در دنیای ما ارواح در حال رفت و آمد بوده و به نوعی آنها زنده‌اند ولی خوب حضور فیزیکی ندارند ولی فضا را اشغال کرده و همیشه بر روی زندگی ما تاثیر می‌گذارند”.

آیا این گفته‌ها دروغی است که شیادان و فال گیرها و جن‌گیرها به ما تحویل می‌دهند و شاید حق با آنان بوده و واقع ارواح در کنار ما در حال زندگی کردن هستند؟.

همگی ما درباره شکار ارواح، تسخیر افراد توسط آنها و حضور غیرمستقیم در زندگی خود بارها شنیده‌ایم و در طول سال‌ها عکس‌ها و فیلم‌هایی از این موضوعات دیده و یا شنیده‌ایم.

خوب برای رسیدن به پاسخ سوال‌های خود همیشه این پرسش را از خود داشته‌ایم که آیا یک انسان عادی قادر به پیدا کردن و جستجو در چنین موضوعاتی است و آیا بدون دستگاه‌های گران‌قیمت تشخیص انرژی الکترومگنتیک می‌توان آنها را یافت و درک کرد که چه می‌خواهند؟

تا همین چند سال پیش پاسخ این موضوع یک نه مطلق را در پیش روی خود می‌دید، ولی خوب فن‌آوری و تکنولوژی با زمان در حال حرکت و پیشرفت است.

فن‌آوری این بار با آیفون بازگشته که دارای خصوصیاتی همچون قطب‌نمای دیجیتال و سنسورهایی برای تشخیص تغییرات انرژی می‌باشد.

شرکت اسپاد پیکلز در سال 2009 برنامه‌ای برای آیفون ارائه کرد که در زمان خود سر و صدای زیادی برپاکرد و موجب جنجال فراوانی شد.

این شرکت ادعا می‌کند با استفاده از امکانات سخت‌افزاری آیفون و همچنین سنسورهای موجود در این دستگاه، امواج الکترومگنتیک با فرکانس‌های متفاوت مخابراتی را دریافت کرده و با یک سری الگوریتم‌های خاص به حالت‌های قابل ادراک مانند صدا و متن تبدیل کرد و بر روی صفحه آیفون به نمایش گذاشت.

امکانات برنامه عبارتند از:
* رابط کاربری پیشرفته
* ترجمه انرژی به کلمات
* ترجمه انرژی به شاخص های نمایش در رادار
* ترجمه انرژی به مقادیر عددی قابل نمایش
* ترجمه انرژی به گرافیک های نموداری
* تهیه گزارش

نتایج در این برنامه در 3 خط که شامل تحلیل امواج، کلمات ترجمه شده توسط الگوریتم‌های خاص و خط مجزا برای نمایش حروف انگلیسی است که در حقیقت انرژی تحلیل شده الگوریتم‌ها است.

در توضیحات برنامه تاکید شده است:

“لطفا توجه داشته باشید که هیچ ضمانتی برای صحت و درستی کارکرد برنامه وجود نداشته و با توجه به اینکه نتایج حاصل از برنامه توسط هیچ مرجع علمی تائید نشده است بنابر این از این برنامه صرفا باید برای مقاصد تفریحی استفاده شود”.

لینک دانلود از آی‌تونز در اینجا

لینک کرک شده این برنامه در اینجا

در پایان از آقای  آیدین پارسامهر که در تهیه این مطلب ما را یاری نمودند تشکر می‌نماییم.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. omid می‌گوید

    این فقط یک برنامه سرکاری هست .موبایل های اندروید و ویندوز فون هم این برنامه رو دارن .این برنامه برای اینه که دوستات رو سر کار بزاری.