نقشه‌های سونی برای کنگره جهانی موبایل

به نظر می‌رسد شرکت سونی و اریکسون سابق نقشه‌های بزرگی برای کنفرانس جهانی موبایل در بارسلون که در اواخر ماه جاری میلادی برگزار میشود در سر دارد و قصد دارد با ارسال دعوتنامه‌ای برای اصحاب رسانه ، تلفن‌های همراه جدید سری اکسپریا را معرفی کند.

0

فارنت: به نظر می‌رسد شرکت سونی و اریکسون سابق نقشه‌های بزرگی برای کنفرانس جهانی موبایل در بارسلون که در اواخر ماه جاری میلادی برگزار میشود در سر دارد و قصد دارد با ارسال دعوتنامه‌ای برای اصحاب رسانه ، تلفن‌های همراه جدید سری اکسپریا را معرفی کند.

باید انتظار داشته باشیم در این کنفرانس خبری تلفن‌های همراه جدید Xperia Pepper و Xperia Sola و شاید دستگاه های دیگری را نیز ببینیم  ولی به هر حال تمامی این دستگاه‌ها دارای سیستم عامل اندروید خواهند بود.

شرکت سونی در همین اواخر بود که دو تلفن همراه Xperia S  و Xperia Ion  را در نمایشگاه CES 2012   در ماه ژانویه معرفی کرد(در اینجا بخوانید) و هر دو دارای سیستم عامل اندروید 2.3 با قابلیت بروز رسانی به 4.0 بودند.

Source: unwiredview

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.