قاب‌های محافظ برای آیفون شما با کاربری جدید!

تا کنون کیس و قاب‌های محافظ متنوع و جالبی برای تلفن همراه آیفون تولید و ارائه شده است ولی این برای اولین بار است که یک قاب محافظ برای آیفون با کاربری جدیدی ارائه می‌شود.

2

فارنت: تا کنون کیس و قاب‌های محافظ  متنوع و جالبی برای تلفن همراه آیفون تولید و ارائه شده است ولی این برای اولین بار است که یک قاب محافظ برای آیفون با کاربری جدیدی ارائه می‌شود.

یک طراح به نام یوری کو  قاب‌های محافظ  جدید سیلیکونی برای آیفون طراحی کرده است که باید اعتراف کرد که بسیار مفید و هوشمندانه طراحی شده و با شکاف هایی که بر روی بدنه کیس و به صورت‌های مختلف ایجاد شده است کاربران می‌توانند وسایل همراه خود مانند هدفون ،کارت اعتباری ،پول ،خودکار خود را در آن جای دهند.

این طرح به قدری جالب بوده است که شرکت کره‌ای بلکین ضمن خریداری حقوق آن ،جایزه سال خود را نیز به یوری اهدا کرده است.

Source:PandaaNews

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. شايان می‌گوید

    عکس ها را که دیدم شاخ درآورم. معلوم می شود این جناب یوری کو اصلا جنبه های مختلف ایده اش را بررسی نکرده است. گذاشتن کارت اعتباری در کنار گوشی موبایل؟
    توصیه نمی کنم این کار را امتحان کنید ولی در صورتی که شک دارید، کافی است کارتهای اعتباری مغناطیسی را فقط نیم ساعت کنار گوشی روشن بگذارید تا کارت کاملا غیر قابل استفاده شود و مجبور شوید به بانک مراجعه و با کلی دردسر و چند هفته معطلی تعویضش کنید.

    1. میلاد می‌گوید

      حالا شاید کارت دیگه ای باشه.ولی در کل با شما موافقم