سامسونگ: ما به احترام به مردم و فرهنگ غنی ایرانی در سراسر جهان متعهدیم

انتشار ویدیو تبلیغاتی گالاکسی‌تب شرکت سامسونگ از سوی شبکه کابلی هات در اسراییل که در آن ضمن توهین به شرایط موجود در ایران چند نفر به ظاهر اسراییلی از این تبلت برای انفجار تاسیسات هسته‌ای ایران استفاده می‌کنند واکنش‌های بسیاری را موجب شد.

9

فارنت: پس از انتشار ویدیو تبلیغاتی گلکسی‌تب شرکت سامسونگ از سوی شبکه کابلی هات در اسراییل که در آن ضمن توهین به شرایط موجود در ایران چند نفر به ظاهر اسراییلی از این تبلت برای انفجار تاسیسات هسته‌ای ایران استفاده می‌کنند، واکنش‌های بسیاری را موجب شد.

حالا دفتر تهران شرکت سامسونگ، بیانیه رسمی این شرکت در خصوص این ویدیو تبلیغاتی را منتشر کرده و نسخه‌ای از ان را برای انتشار در اختیار فارنت قرار داده است.

در ادامه می‌توانید متن این بیانیه را عینا و به صورت کامل مطالعه کنید.

بیانیه مهم سامسونگ الکترونیکس

شرکت سامسونگ الکترونیکس بدین وسیله ابزار تاسف شدید خود را از سوءتفاهم پیش آمده پیرامون کلیپ تبلیغاتی پخش شده توسط شرکت تلویزیونی کابلی اسرائیلی HOT اعلام می‌دارد.

بدین وسیله شرکت سامسونگ عدم اطلاع و همکاری خود را در زمینه ساخت و تهیه ویدیو کلیپ ساخته شده توسط شبکه کابلی HOT را به اطلاع عموم می رساند.

قابل توجه است که کلیپ پخش شده از شبکه کابلی HOT نه به منظور تبلیغ محصول گلکسی‌تب سامسونگ، بلکه تنها به عنوان جایزه قرعه‌کشی این شبکه استفاده شده است و شرکت سامسونگ هیچ‌گونه ارتباطی با کلیپ تبلیغاتی ذکر شده نداشته است.

دفتر سامسونگ الکترونیک تهران به محض اطلاع از تهیه و پخش این ویدیو کلیپ اعتراض شدید خود را به دفتر مرکزی سامسونگ اعلام کرده و در اولین اقدام، شرکت سامسونگ الکترونیکس کره، از هر گونه تامین این محصول برای شبکه ذکر شده جلوگیری می‌کند.

لازم به ذکر است که شرکت سامسونگ الکترونیکس مجددا تاسف خود را از بابت هرگونه سوءتفاهم به وجود آمده درمورد ارتباط شرکت سامسونگ با این ویدیو کلیپ اظهار می کند و سامسونگ، به عنوان یک عضو جامعه جهانی متعهد به احترام به مردم و فرهنگ غنی ایرانی در سراسر جهان می‌باشد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس

دفتر تهران

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. خلیج فارس می‌گوید

    اینجا کیا کامنت می ذارن دقیقا؟…انگار داری کانال صدا و سیما رو نگاه می کنی…جمعش کنید این جو گیر بازیا رو توهم توطءه هم نداشته باشید که حقیقت همینه…اونوقت آخرش فقط مردم ایران ضرر می کنن نه جای دیگه ای…

  2. ایرانی می‌گوید

    خوشحال باشیم که این اتفاق درست دراوایل سالی می افتد که شعار این سال تولید داخلی حمایت از کار وسرمایه ملی است به فال نیک میگیریم تحریم شرکت خارجی به نفع بچه های توانا وبا استعداد کشورمان زنده باد دختران وپسران ایران

  3. محمود می‌گوید

    به نظر من اسرائیل نتونسته از طریق تحریم وارد بشه داره از این راه توطئه چینی می کنه و ما نباید بازیچه دستش بشیم ! به نظر من باید با سامسونگ متحد بشیم تا کسی فکر نکنه از این طریق می تونه به ما آسیب بزنه !
    سامسونگ یک شرکت بزرگ هست که با وجود تحریم های زیاد ایران رو تحریم نکرد ! خیلی کارآفرینی کرده توی ایران و محصولاتش توی زندگی ما لازم هست !
    این هم متن بیانیه سامسونگ روی وب سایت سامسونگ : http://www.samsung.com/iran/promotion/IT/

  4. amir می‌گوید

    دوست عزیز اگر مطلب رو کامل میخواندی می دیدی که سامسونگ معذرت خواهی نکرده بلکه گفته هیچ دخالتی در این تبلیغ نداشته حتی اون تبلیغ برای سامسونگ نبوده بلکه جایزه اون شبکه تبلت سامسونگ بوده که هر شبکه ای بدون اجازه هم میتونه جایزه رو از هر محصولی انتخاب کنه در ضمن یادمون نره همین نوکیا و سونی اریکسون سودشون مستقیم میره تو جیب رژیم اشغالگر قدس مرگ بر این رژیم

  5. رضا می‌گوید

    آدم رو هر چی بگیره ولی جو نگیره

    1. Siamak می‌گوید

      آقا رضا انگار کشورت را دوست نداری
      وگرنه همچین چیزی را نمی نوشتی!

  6. سیاوش می‌گوید

    توهیم میکنن و بای ه معذرت خاهی همه چیز رو ماست مالی!!!
    دفتر تهران هم به فکر اجناسش تویه انباره !!!!
    بهترین راه تحریم سامسونگ هست

  7. yoo می‌گوید

    این بیانیه مربوط به دفتر غیر رسمی سامسونگ در تهران هست بیانیه رسمی خود سامسونگ که نیست. هر نوع تبلیغات روانی بر علیه ایران انجام می دهند وقتی هم که می پرسیم به چه علتی این کار را انجام دادید. می گویند ما نبودیم – ما نمی دانیم-مربوط به ما نبوده و. . .
    تا کی باید این وضع ادامه داشته بتشد؟!!
    باید خود شرکت سامسونگ عذر خواهی کند.

    1. فارنت می‌گوید

      دوست عزیز ما هم مطمئنا از این موضوع خوشحال نیستیم و دلیل تاخیر ما در انتشار این بیانیه هم اطمینان از صحت این موضوع بود.
      خبر انتشار این بیانیه و محکوم کردن این تبلیغ ویدیوئی توسط شرکت سامسونگ از سوی خبرگزاری فرانسه هم منتشر شده که می‌توانید در لینک زیر به صورت کامل مطالعه کنید.
      خبر خبرگزاری فرانسه