گیمر تایوانی در گیم‌نت مرد، بدون اینکه کسی متوجه این موضوع شود!

پلیس از حالت عجیب مرگ او سخن گفته است که چن یک دست خود را بر روی صفحه کلیدقرار داده و دست دیگر خود را بر روی موس قرار داده است و در همین حالت بدرود حیات گفته است.

0

فارنت: در تایوان یک گیمر 23 ساله در یک کافی‌نت برای چندین ساعت بود که بدرود حیات گفته بود بدون اینکه کسی از اطرافیان او متوجه این موضوع شود و جالب‌تر اینکه هنگامی که او مرده بود بیش از 30 بازیکن و گیمر در اطراف او در حال بازی و تردد بودند.

به گفته مقامات محلی چن رانگ که در حال بازی آنلاین Legue Of Legends  بوده است دارای نوعی بیماری بوده که با ترکیب هوای سرد کافی‌نت و عدم داشتن تحرک، موجب لخته شدن خون  و در نتیجه ایست قبلی و مرگ او شده است.

پلیس همچنین از حالت عجیب مرگ او سخن گفته است که چن یک دست خود را بر روی صفحه کلید قرار داده و دست دیگر خود را بر روی موس قرار داده بوده است و در همین حالت بدرود حیات گفته است.

البته نکته تاسف‌بار این است که برای اولین بار نیست که چنین حوادثی رخ می‌دهد و گزارش‌های متعدد که بیشتر در کشورهای آسیای شرقی وجود دارد نشان از مرگ در مقابل رایانه و در هنگام بازی‌های RPG S است و حتی برخی از کشورها نیز تلاش کرده‌اند تا قوانینی به تصویب برسانند که در طول یک روز از بازی آنلاین بیش از حد کاربران جلوگیری کنند.

Source:SlashGear

 پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.