در کنگره جهانی موبایل خبری از سومین کهکشانی نخواهد بود!

انتظار می‌رفت که سامسونگ در کنگره جهانی موبایل به معرفی galaxy S III بپردازد که به نظر می‌رسد این شرکت قصد معرفی تبلت و چند تلفن همراه میان قیمت را در بارسلون دارد.

1

فارنت: پیش‌تر شایعاتی در مورد عدم معرفی نسل سوم تلفن همراه گلکسی‌اس سامسونگ در کنگره جهانی موبایل شنیده بودیم اما امروز رسما اعلام شد که در این کنگره Galaxy S III معرفی نشده و  این گوشی در تاریخ نامشخصی به صورت رویدادی جداگانه از سوی سامسونگ معرفی خواهد شد.

اطلاعات غیر رسمی، تاریخ برگزاری این مراسم را در 6 ماهه اول سال جاری میلادی بین ماه مارس و آوریل اعلام کرده است.

انتظار می‌رفت که سامسونگ در کنگره جهانی موبایل به معرفی این تلفن همراه بپردازد که به نظر می‌رسد این شرکت قصد معرفی تبلت و چند تلفن همراه میان قیمت را در بارسلون دارد.

به هر حال امیدواریم گل سرسبد محصولا ت سامسونگ، ارزش این صبر طولانی را داشته باشد.

Source: Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    امسال سامسونگ کار سخت تری نسبت به سال قبل در پیش داره.
    به احتمال زیاد امسال با آیفونی متفاوت و چشمگیرتر از طرف اپل روبرو خواهیم بود؛ هر چند 4s هم به علت فوت استیو جابز فقید یا هر دلیل دیگه، تا الان فروشی بیش از برآوردهای اولیه کرده
    همین طور HTC هم از روند اشتباهش در تولید مدل های جورواجور و گیج کننده و موفقیت سامسونگ درس گرفته و به رقابتی جدی تر و گزینشی تر شده فکر می کنه
    و در نهایت… کاملا با جمله آخر مطلب موافقم: امیدواریم ارزش این صبر طولانی را داشته باشد!