مستر کارت سیستم جدید پرداخت موبایل را آزمایش می‌کند

مستر کارت غول پرداخت‌های الکترونیکی و کارت‌های اعتباری در حال آزمایش سیستم جدید پرداخت آنلاین موبایل است که به صورت آزمایشی در استرالیا آغاز شده است.

1

این سیستم جدید که QkR mobile payment نام دارد در سینماهای پریم لایر در حال اجرا است و مشتریان با استفاده از یک برنامه خاص در آیفون یا آندروید قادر به پرداخت صورت حساب غذا از روی صندلی خود هستند و در ضمن شما می‌توانید هزینه بلیط و یا تنقلات داخل سینما را نیز از همین روش بدون اینکه لازم باشد دست در جیب خود بکنید پرداخت کنید.

این پروژه با سرمایه گذاری مشترک بین مستر کارت ،سینماهای Hoyts chain و بانک Commonwealth که تضمین پرداخت‌ها را بر عهده گرفته است شروع شده است. البته شما می‌توانید با استفاده از تراشه NFC  که بر روی دسته و صندلی‌ها نصب شده است هزینه مواد غذایی و نوشیدنی را پرداخت کنید و مبرهن است که دیگر احتیاجی به ایستادن در صف ندارید.

منبع geeky-gadgets
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. یوسف می‌گوید

    و ما همچنان منتظر یک کارت بانکی جهانی هستیم