نت‌بوک‌های ایسوس اولین دستگاه‌های مجهز به کینکت مایکروسافت

دستگاه‌هایی که اولین شانس برخورداری از کینکت را خواهند داشت نت‌بوک‌های مجهز به ویندوز 8 شرکت ایسوس خواهند بود که در آنها سنسور کینکت در بالای صفحه نمایش، جائی‌که معمولا وب‌کم قرار می‌گیرد جای خواهند گرفت.

0

فارنت: چندی پیش و در کنفرانس CES 2012 مایکروسافت رسما از عرضه قریب‌الوقوع کینکت برای رایانه‌های شخصی خبر داد اما امروز خبری مبنی بر این منتشر شد که اولین لپ‌تاپ‌های مجهز به کینکت مایکروسافت نیز در راهند.

وب‌سایت The Daily در گزارش خود آورده است که دستگاه‌هایی که اولین شانس برخورداری از کینکت را خواهند داشت نت‌بوک‌های مجهز به ویندوز 8 شرکت ایسوس خواهند بود که در آنها سنسور کینکت در بالای صفحه نمایش، جائی‌که معمولا وب‌کم قرار می‌گیرد جای خواهند گرفت و در پائین صفحه نمایش نیز ال‌ئی‌دی‌های مرسوم کینکت نصب خواهد شد.

مایکروسافت این موضوع را مورد تائید قرار داده و تاکید کرده است که این نت‌بوک‌ها اکنون در حد محصول اولیه (پروتایپ) می‌باشند و در حال انجام آزمایش بر روی آنها هستند.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به رابط کاربری لمسی ویندوز 8 و عرضه کنترلرهای چشمی ویندوز 8 توسط شرکت توبی در نمایشگاه CES 2012، نصب کینکت در واقع برای کنترل چشمی ویندوز 8 باشد. اگر چه شاید دیدن افرادی که با چشمان خود در حال بازی فرویت نینجا هستند در نوع خود جالب باشد!

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.