معرفی نسل بعدی تبلت سامسونگ در نمایشگاه جهانی موبایل

شرکت سامسونگ قصد دارد تا با معرفی تبلتی با وضوح صفحه نمایش بسیار بالا باز هم تبلت شرکت اپل را به رقابت فرا خوانده و باید دید استراتژی جدید سامسونگ تا چه اندازه در برابر غول اپل موفق خواهد بود.

1

فارنت:سامسونگ غول کره‌ای تاکنون هر صفحه نمایش قابل تصور  مانند 4.65 اینچی، 5.3 اینچی، 7 اینچی، 7.7 اینچی، 9 اینچی و 10.1 اینچی را تولید کرده است و حالا شایعات حکایت از معرفی نسل بعدی تبلت گلکسی‌تب این شرکت با صفحه نمایش فوق‌العاده دارد.

این شرکت حالا قصد دارد تعداد پیکسل‌های صفحه نمایش محصول خود را دوبرابر کند و به تفکیک‌پذیری 2560×1600 WXQGA برساند و به همراه پردازنده دو هسته ای 2 گیگاهرتزی Exynos 5250 و با سیستم عامل اندروید 4.0 در کنگره جهانی موبایل، دستگاه خود را معرفی کند.

از سایر مشخصات این تبلت می‌توان به صفحه نمایش 11.6 اینچی و قلم مخصوص سامسونگ که در گلکسی‌نوت با نام S PEN شاهد آن بودیم، اشاره کرد.

انتظار می‌رود نسل جد‌ید تبلت سامسونگ به همراه گلکسی‌اس 3 در کنگره جهانی موبایل در کنار هم دنیای فن‌آوری را به شگفتی وا دارد.

Source:The Verge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهدی بهرامی می‌گوید

    براساس برخی شایعات که دور از واقیت هم به نظر نیستند عرضه گلکسی اس3 به دلیل عرضه دیرهنگام گالکسی اس2 تا چندین ماه دیگر عقب افتاده و به احتمال زیاد سامسونگ از گالکسی اس3 در بارسلون رونمایی نخواهد کرد