پرندگان خشمگین وارد سال اژدها می‌شوند!

شرکت سازنده عنوان پرندگان خشمگین همیشه به دنبال ارائه ایده‌های جدید برای این عنوان بوده و فصول پرندگان خشمگین هم یکی از نمونه عناوینی است که به طور معمول در ایام تعطیلات بروز شده است.

0

فارنت: شرکت سازنده عنوان پرندگان خشمگین همیشه به دنبال ارائه ایده‌های جدید برای این عنوان بوده و فصول پرندگان خشمگین هم یکی از نمونه عناوینی است که به طور معمول در ایام تعطیلات بروز شده است و سال اژدها جدیدترین بروز رسانی است که برای این عنوان در نظر گرفته شده است.

فصول پرندگان خشمگین:سال اژدها یک ترکیب رویایی برای سال جدید چینی است و طی یک ویدیوی رسمی تاریخ ارائه عنوان در 20 ژانویه (30 دی) اعلام شده است.

البته ما از کارکرد خوک‌ها در نسخه جدید بی خبریم ولی به طور یقین آنها باز هم به دنبال تخم مرغ‌ها و سرقت آن همانند اجداد! خود خواهند بود که البته به سختی از سوی پرندگان خشمگین تنبیه خواهند شد.

لینک ویدیو در یوتیوب در اینجا

Source:PoketNow

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.