زمان ارائه جیلبریک برای آیفون 4S و آی پد 2 بسیار نزدیک است

تیم توسعه دهنده iPhone Dev Team که پیش از این جیلبریک آنتترد را دستگاه‌های دارای پردازنده A4 اپل ارائه کرده بود مدتی است که در حال کار سخت بر روی جیلبریک دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده A5 اپل شامل آی پد 2 و آیفون 4S هستند.

2

فارنت: تیم توسعه دهنده iPhone Dev Team که پیش از این جیلبریک آنتترد را دستگاه‌های دارای پردازنده A4 اپل ارائه کرده بود و البته آموزش آنرا در این جا خواندید مدتی است که در حال کار سخت بر روی جیلبریک دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده  A5 اپل شامل آی پد 2 و آیفون 4S  هستند.

به تازگی این گروه اعلام کرده است که به ارائه جیلبریک آنتترد برای این دستگاه ها نزدیک شده‌اند و به زودی خبرهای خوبی در این زمینه را منتشر خواهند کرد.

در تازه ترین بروز رسانی توئیتر این گروه اعلام شده است که موفق به  جیلبریک پردازنده به صورت سندباکس شده و این بدین معنی است که جیلبریک را به زودی منتشر خواهند کرد.

گفتنی است که جی فریمن یا همان سائوریک خودمان که خالق سیدیا است چندی است به کمک این گروه آمده و شاید بتوان آماده شدن جیلبریک را ماحصل کمک این نابغه به گروه iPhone Dev Team دانست.

گفتنی است که این جیلبریک بر روی نسخه 5.0.1 صورت خواهد گرفت و البته ممکن است اپل با ارائه بروز رسانی 5.1 بخواهد تا حدی در این فرایند اختلال ایجاد کند.

Source: idownloadblog

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ناصر می‌گوید

    بسیارممنونم از تیم پرکار mac4meلطفا زمان دقیق ورود جیلبریک 5.0.1ios کی هستش برای آیفون4s

  2. مهران می‌گوید

    ممنون , فقط دوستان در جریان باشید جناب pod2g که جیلبریک رو برای a4 آمده کردن و به iphone dev team اهدا کردن اعلام کردن که برای جیلبریک a5 دو تیم iphone dev team و chronic dev team همزمان همراه با ایشون دارن رو جیلبریک کار میکنن در واقع میشه گفت تمام هکرهای معروف آیفون دارن تمام تلاششون رو در قالب یک تیم انجام میدن و بزودی زود شاهد جیلبریک a5 خواهیم بود