Aspire S5 ایسر؛ باریکترین اولترابوک جهان در CES 2012 معرفی شد

Aspire S5 ایسر محصول جدید ایسر در ضخیم‌ترین قسمت خود تنها 15 میلیمتر یا 0.59 اینچ اندازه دارد در حالیکه لپ‌تاپ مک‌بوک‌ایر شرکت اپل که الهام‌بخش جنبش اولترابوک‌های نازک اندام شد، در ضخیم‌ترین قسمت خود 0.68 اینچ اندازه دارد.

0

اولترابوک‌ها، لپ‌تاپ‌های ویندوز فشرده و قدرتمندی هستند که قرار است حضور پررنگی در نمایشگاه فن‌آوری CES 2012 داشته باشند. ایسر نخستین شرکتی بود که نازک‌ترین تبلت 10.1 اینچی جهان را به نمایش گذاشت و حالا با معرفی اولترابوک Aspire S5 ایسر این شرکت مدعی است باریکترین اولترابوک جهان را نیز به نمایش  گذاشته است تا در این رده غوغایی به پا کند.

ممکن است این ادعا درست باشد ولی با توجه به معرفی سریع و فراوان دستگاه‌های جدید در این نمایشگاه، Aspire S5 ایسر ممکن است هر لحظه این عنوان را از دست دهد. Aspire S5 ایسر محصول جدید ایسر در ضخیم‌ترین قسمت خود تنها 15 میلیمتر یا 0.59 اینچ اندازه دارد در حالیکه لپ‌تاپ مک‌بوک‌ایر شرکت اپل که الهام‌بخش جنبش اولترابوک‌های نازک اندام شد، در ضخیم‌ترین قسمت خود 0.68 اینچ اندازه دارد.

Aspire S5 ایسر حدود 1.36 کیلوگرم وزن دارد و ویژگی‌هایی دارد که به کارایی این دستگاه کمک می‌کنند. یکی از این ویژگی‌ها این است که این دستگاه در کمتر از 15 ثانیه از وضعیت Sleep به حالت عادی در می‌آید. ویژگی دیگری نیز وجود دارد که به کاربر امکان می‌دهد با سرعت به هر خدمات آنلاینی که در زمان به خواب رفتن دستگاه وارد آنها شده بود مجددا متصل شود.

Aspire S5 ایسر

ایسر این دستگاه را به گونه‌ای طراحی کرده که در عین مفید بودن، جذاب نیز باشد. یک پنل کشویی درگاه‌های اتصال از جمله HDMI و USB3.0 را به همراه درگاه تاندربولت (که تاکنون کمتر در دستگاه‌هایی غیر از دستگاهه‌ای اپل دیده شده است) پنهان می‌کند . ایسر برای توصیف دیگر مشخصات فنی این دستگاه از جمله پردازنده ان تنها از یک پردازنده “Intel Core” یاد کرده است. هنوز برای Aspire S5 قیمتی اعلام نشده و تنها بهار سال آینده را زمان عرضه آن اعلام کرده‌اند.

Source: Mashable

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.