بلندگوی بلوتوثی ضدآب “آی شاور” برای دستگاههای اپل و آندروید

“آی شاور” تمامی کنترل‌های پخش و حجم صدا را که می‌توان از یک استریو انتظار داشت، دارد و می‌تواند بدون نیاز به ابزار، به راحتی نصب شود.

0

فارنت: شرکت “آی دیوایسز” اقدام به ساخت بلندگوی “آی شاور” کرده که با بلوتوث کار می‌کند و با ویژگی ضدآب بودن، مناسب استفاده در مکان‌هایی مانند حمام و استخر است.

این بلندگو می‌تواند تا فاصله حداکثر 60 متر از هر دستگاه اپل یا آندرویدی که مجهز به بلوتوث باشد، آهنگ پخش کند. این دستگاه با سه باتری AA برای مدت 15 ساعت کار می‌کند که برای استفاده در 125 بار حمام گرفتن کافی است.

“آی شاور” همچنین تمامی کنترل‌های پخش و حجم صدا را که می‌توان از یک استریو انتظار داشت، دارد و می‌تواند بدون نیاز به ابزار، به راحتی نصب شود.

آی شاور یک بلندگوی سه وات دارد که در پشت دستگاه قرار گرفته و از آنجا که دستگاه با اندکی فاصله بر روی دیوار نصب می‌شود، صدا بدون هیچ اشکالی منعکس می‌شود.

این دستگاه قرار است در نمایشگاه CES 2012 به نمایش گذاشته شود و از ماه مارس به قیمت 99.99 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

Source: Gizmag

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.