آغاز عرضه Asha303 ؛ اولین عضو خانواده امیدهای هوشمند نوکیا در بازار ایران

نوکیا Asha 303 99 گرمی و در اندازه 116.5 x 55.7 x 13.9 میلی‌متر با دوربین 3.2 مگاپیکسلی و با قابلیت‌های اینترنت و دسترسی آسان ساخته شده است. این گوشی از پردازنده قدرتمند یک‌گیگاهرتز، شبکه 3G و WLAN برای ارائه تجربه اینترنت پرسرعت برخوردار است.

2

فارنت: گوشی نوکیا Asha 303  رسما و با گارانتی رسمی نوکیا وارد بازار ایران شد. این گوشی به همراه سایر گوشی‌های هوشمند خانواده آشا در کنفرانس نوکیاورلد در ابتدای آبان ماه رونمایی شده بود (اینجا بخوانید).

بنا بر اعلام نوکیا کلمه Asha از هندی مشتق شده و معنی آن امید است که نمایانگر تمرکز نوکیا بر تجربه کاربری مثبت و برقراری ارتباط میلیون‌ها نفر با فرصت‌های جدید است تا به آنها کمک کند به آرزوهایشان برسند.

این گوشی با سیستم عامل Symbian 40 از مواد عالی و قسمت‌های فلزی طراحی شده است. صفحه‌نمایش Asha 303 در اندازه 2.6 اینچی و از نوع لمسی خازنی است که با یک صفحه‌کلید QWERTY با کیفیتی عالی همراه شده است.

نوکیا Asha 303 99 گرمی و در اندازه 116.5 x 55.7 x 13.9  میلی‌متر با دوربین 3.2 مگاپیکسلی و با قابلیت‌های اینترنت و دسترسی آسان ساخته شده است. این گوشی از پردازنده قدرتمند یک‌گیگاهرتز، شبکه 3G و WLAN برای ارائه تجربه اینترنت پرسرعت برخوردار است و دسترسی به بخش ایمیل و پیام فوری به آسانی از صفحه‌نمایش میسر است.

این گوشی به مرورگر نوکیا بر پایه فناروی موسوم به Cloud مجهز است که قادر به فشرده‌سازی 90 درصد حجم دریافتی از وب است تا سرعت بیشتر و دسترسی مقرون‌به‌صرفه‌تری را به اینترنت فراهم کند.

سرگرمی و برنامه‌ها، بخش‎های اصلی در نوکیا Asha 303 هستند. بازی موبایل رایج Angry Bird Lite با پشتیبانی از برنامه‌های جهانی دیگری نظیر برنامه پیام‌رسانی Whatsapp و نسخه نهایی نقشه نوکیا برای سری 40 (در بازارهای منتخب) از پیش در این گوشی نصب شده است.

این گوشی اکنون (15 دیماه 1390) در بازار ایران با قیمت حدودا 240 هزار تومان عرضه می‌شود که البته با توجه به زمان نوبرانه عرضه آن اگر عجله‌ای ندارید می‌توانید کمی بیشتر صبر کنید تا با قیمتی منطقی‌تر این گوشی را بخرید. قیمت جهانی این گوشی در نوکیاورلد 115 یورو اعلام شده بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر حسین می‌گوید

    آقای عزیز انقدر فسیل فسیل نکن سیمبین هنوز پرطرفدار ترین سیستم عامل هاست و برای گوشی های ارزون بهترین سیستم عامل بهترین سیستم عاملم که الان ویندوز فون و آی او اس هستن اندرویدم که نا امن ترین هستش تو دنیا

  2. Amir می‌گوید

    bazam symbian? in nokiaye ahmagh key mikhad az in system amele ashghalesh das bekeshee? vaghean key mikhad befahme dige jayii vase manovre in fosile 1000 sale too donyae alan niss