تفاوت فاحش تعداد بارگذاری برنامه بین iPad و تبلت‌های اندروید

هنوز بسیاری از تبلت‌های اندروئید دارای نسخه‌های بسیار قدیمی اندروید هستند و این یکی از مهمترین دلایل این تعداد بسیار پایین بارگذاری برنامه مخصوص تبلت‌ها از اندروید مارکت است.

0

فارنت: کاربران آی‌پد اپل تاکنون در حدود 3 میلیارد بار برنامه برای تبلت IOS خود که از سال 2010 وارد بازار شده است بارگذاری و دانلود کرده‌اند و البته در فاصله‌ای بسیار دورتر کاربران تبلت‌های اندرویدی ایستاده‌اند.

بر اساس تحقیقات موسسه ABI Research   در حدود 19 درصد از کل برنامه‌های دانلود شده از اپ استور توسط کاربران iPad و iPad 2  صورت گرفته است در حالی که کاربران تبلت‌های اندرویدی فقط 440 میلیون بار از اندروید مارکت برنامه بارگذاری کرده‌اند.

لیم شایانگ مدیر این موسسه در این مورد می گوید:”هنوز بسیاری از تبلت‌های اندروئید دارای نسخه‌های بسیار قدیمی اندروید هستند و این یکی از مهمترین دلایل این تعداد بسیار پایین بارگذاری برنامه مخصوص تبلت‌ها از اندروید مارکت است”.

در ضمن این موسسه پیش بینی کرده است که با ارائه اندروید 4 ،تعداد دانلود و بارگیری سالانه برنامه به رکورد 58 میلیارد بار در سال 2015 خواهد رسید که بیش از دو برابر آیفون است.

Source:Via SlashGear

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.