محصولات جدید Astaro برای امنیت شبکه‌های بی‌سیم

دستگاه Access Point جدید Astaro با ارتباطات Dual-band سازگار است و این امکان را می‌دهد که شبکه بی‌سیم را براساس فرکانس (2.4 GHZ یا 5GHZ) منطقه‌بندی کرد. این نوع منطقه‌بندی (Segmentation) عملکرد شبکه را بهبود بخشیده، مانع از اختلالات امواج رادیویی می‌شود و بهترین تجربه استفاده از شبکه بی سیم را به کاربر می‌دهد.

0

فارنت: Access Point AP-50 محصول جدیدی از شرکت Astaro آلمان است که به بخش “امنیت شبکه های بی‌سیم” افزوده شده و به زودی به بازار عرضه خواهد شد. دستگاه AP-50 شبکه بی سیم سریع و مطمئنی را ایجاد می‌کند که با به کارگیری استاندارد 802.11a/b/g/n، در برابر اختلالات رادیویی مقاوم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه‌گستر، نماینده انحصاری محصولات Astaro در ایران، دستگاه Access Point جدید Astaro با ارتباطات Dual-band سازگار است و این امکان را می‌دهد که شبکه بی‌سیم را براساس فرکانس (2.4 GHZ یا 5GHZ) منطقه‌بندی کرد. این نوع منطقه‌بندی (Segmentation) عملکرد شبکه را بهبود بخشیده، مانع از اختلالات امواج رادیویی می‌شود و بهترین تجربه استفاده از شبکه بی سیم را به کاربر می‌دهد.

همانند دو مدل دیگر Access Pointهای شرکت Astaro، نصب و راه اندازی مدل جدید AP-50 نیز به صورت

Plug–and–Play بوده و کلیه تنظیمات و مدیریت آن از طریق سخت افزار مرکزی Astaro Security Gateway (که یک دستگاه امنیتی کامل از نوع UTM است) انجام می‌شود. بدین ترتیب، راه اندازی و نگهداری شبکه بی سیم امن با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین مدت صورت می‌گیرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.