ارائه امکان خواندن آفلاین کتاب در کتابخانه کروم گوگل/ دانلود

دیر زمانی است که اپل با ارائه ibooks برای iOS فصل جدیدی را در خواندن کتاب به صورت آفلاین رقم زد و کیندل آمازون و کتاب های گوگل نیز به تاثیر از اقدام اپل شروع به انجام کارهای مشابه و در مواردی بهتر کرده بودند که در این اواخر بروز رسانی کتاب های گوگل برای کروم نمونه‌ای از این دسته اقدامات است.

0

فارنت: شاید شما بسیار دوست داشته باشید تا در اوقات فراغت یک کتاب را به آسانی مطالعه کنید در حالی که برای خواندن یک کتاب باید همیشه یک وزن حداقل 500 گرمی را با خود حمل کنید.

حالا شما شانس خواندن این کتاب‌ها را در تلفن‌های هوشمند ،تبلت‌ها و لپ تاب را با گوگل بوک کروم  را نیز دارید.

بر خلاف برنامه‌های معمول در تلفن همراه ، کتاب‌های گوگل امکان خواندن آفلاین را به شما نمی‌دهد.

در بروز رسانی جدید کتاب‌های گوگل ‌، شما می‌توانید با دیدن جلد کتاب مورد علاقه ،بر روی گزینه make available offline کلیک کنید تا به شما امکان خواندن آفلاین در زمانی که به اینترنت متصل نیستید را به شما بدهد.

این یک خبر خوب برای کاربران کروم بوک گوگل که از داشتن نرم افزارهای کتاب‌خوان درست و حسابی محروم بودند است.

امکان خواندن آفلاین کتاب‌ها در حال حاضر فقط برای کتاب‌هایی با فرمت  EPUB است و فرمت pdf به دلیل فضای زیادی که اشعال می‌کند در حال حاضر امکان پذیر نیست.

لینک دانلود کتاب های گوگل برای کروم در فروشگاه این مرورگر (در اینجا)

Source:Via Theverge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.