رقابت نوکیا،آمازون ومایکروسافت برای خرید شرکت سازنده بلک‌بری

ریم در حال حاضر حال و روز خوشی ندارد و سهم او از 45 درصد از بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا به زیر 9.5 درصد سقوط کرده و به سختی در حال دست و پا زدن در میان رقبای قدرتمندی همچون IOS و اندروید است و با گسترش بازار ویندوز فون نوکیا و مایکروسافت این فشار بیشتر هم خواهد شد.

0

فارنت: منابع خبری گزارش کرده‌اند که آمازون ،مایکروسافت و نوکیا در حال مبارزه برای خرید شرکت کانادایی سازنده بلک بری یعنی ریم هستند.

آمازون گاه‌به‌گاه با شرکت کانادایی گفتگوهایی داشته است اما هرگز این پیشنهاد خرید رسمی نشده است و در حال حاضر نیز مایکروسافت و نوکیا یک پیشنهاد مشترک برای خرید این شرکت ارائه داده‌اند.

ریم در حال حاضر حال و روز خوشی ندارد و سهم او از 45 درصد از بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا به زیر 9.5 درصد سقوط کرده و به سختی در حال دست و پا زدن در میان رقبای قدرتمندی همچون  IOS  و اندروید است و با گسترش بازار ویندوز فون نوکیا و مایکروسافت این فشار بیشتر هم خواهد شد.

این شرکت به تازگی عرضه نسخه 10 سیستم عامل بلک بری که دارای پشتیبانی از پردازنده‌های دو هسته‌ای و همچنین استاندارد مخابراتی LTE   بود تا اواخر 2012 به تاخیر انداخته است.

Source:Via AfterDown

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.