استفاده بازدیدکنندگان موزه لوور از Nintendo 3DS

موزه کلاسیک و بسیار معروف لوور فرانسه که دارای گنجینه‌ای بسیار غنی از تاریخ جهان است در تازه‌ترین اقدام به بازدیدکنندگان موزه خود دستگاه نینتندو 3DS امانت می‌دهد ومسئولان این پروژه امیدوارند که این دستگاه به شناخت هر چه بیشتر ابعاد موزه به بازدیدکنندگان کمک کند.

0

فارنت: موزه کلاسیک و بسیار معروف لوور فرانسه که دارای گنجینه‌ای بسیار غنی از تاریخ جهان است در تازه‌ترین اقدام به بازدیدکنندگان موزه خود دستگاه نینتندو 3DS   امانت می‌دهد  ومسئولان این پروژه امیدوارند که این دستگاه به شناخت هر چه بیشتر ابعاد موزه به بازدیدکنندگان کمک کند.

در اصل ،این دستگاه به بازدید کنندگان کمک می‌کند تا یک تجسم و درک بهتر از شاه‌کارهای موزه داشته باشند و تاکنون در حدود 5 هزار 3DS برای این منظور در نظر گرفته شده است .

گفتنی است که این دستگاه احتیاج به  هیچ عینک 3 بعدی برای نمایش تصاویر و فیلم‌ها ندارد و از این لحاظ باب طبع بازدید کنندگان این موزه فرانسوی است.

این موزه در حال حاضر دارای راهنمای صوتی است اما مقامات موزه انتظار دارند که پروژه 3DS نیز با استقبال بازدید‌کنندگان روبرو شود .

اگنس آلفاندری رئیس موزه می‌گوید:

“یک دستگاه لمسی برای راهنمایی بازدید کنندگان بسیار خوب است و ما اولین موزه در جهان هستیم که این ابتکار را انجام می‌دهد”.

Source: Via geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.