Bazaar برادر کوچکتر Cydia در ویندوز فون!

همانند IOS ،سیستم عامل ویندوز فون هم سیستم عامل بسته ای است و تمامی برنامه‌هایی که شما در مارکت پلیس مشاهده می‌کنید توانسته‌اند از یک غربالگری سخت و طاقت فرساجان سالم به در ببرند و البته اگر برنامه‌ای دارای استانداردهای مایکروسافت نباشد جایی در این فروشگاه نخواهد داشت.

1

فارنت: همانند IOS  ،سیستم عامل ویندوز فون هم سیستم عامل بسته ای است و تمامی برنامه‌هایی که شما در مارکت پلیس مشاهده می‌کنید توانسته‌اند از یک غربالگری سخت و طاقت فرساجان سالم به در ببرند  و البته اگر برنامه‌ای دارای استانداردهای مایکروسافت نباشد جایی در این فروشگاه نخواهد داشت.

البته مایکروسافت زیاد هم در این باره سخت گیری نکرده و در حال کار با یک تیم استرالیایی برای کمک به تولید ابزار رسمی به نام  ChevronWP7  برای دسترسی توسعه دهندگان نرم افزار ویندوز فون به قفل گوشی های این پلتفرم  است تا بتواند این بازار مستعد را به سوی خود بازگرداند.

البته تا آن زمان که مایکروسافت برنامه رسمی خود را ارائه کند شما می‌توانید به وسیله برنامه بازار از توئیک‌ها و برنامه‌هایی که به فروشگاه مایکروسافت راه نیافته‌اند بر روی دستگاه خود لذت ببرید.

این برنامه به تازگی در فروم بسیار معروف XDA ارائه شده و در توضیحات آن نوشته شده است:

“نرم افزار بازار به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم به برنامه‌های کاربردی توسعه دهندگان دسترسی پیدا کنید و با دیگران آنرا به اشتراک بگذارید و در ضمن دیگر احتیاجی به اتصال دستگاه خود به کامپیوتر را نیز ندارید”.

گفتنی است که این برنامه در حال حاضر در مراحل آزمایشی خود به سر می‌برد ولی توسعه دهندگان قول داده‌اند که ویژگی‌های بیشتری را به آن اضافه خواهند کرد.

از جمله ویژگی‌های برنامه بازار می‌توان به :

-ایجاد حساب کاربری ،ایجاد لیست برنامه‌های مورد علاقه ،رای دادن مثبت و یا منفی به یک برنامه ،دیدن تعداد کاربرانی که برنامه را نصب کرده‌اند و…

شما برای داشتن این فروشگاه بی نظیر باید یکی از رام‌هایی که در فروم XDA پیشنهاد شده است را بر روی گوشی خود نصب کنید تا این برنامه نیز بر روی ویندوز فون شما نصب شود.

برای دیدن رام های مورد نظر برنامه و همچنین سایر راهنمایی‌ها می‌توانید به تردد رسمی این برنامه در فروم XDA در اینجا مراجعه کنید.

Source:Via redmondpie

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. دیگو می‌گوید

    به نظر من ویندوز فون داره راه IOS رو میره و از اندروید جلو میزنه