عرضه برنامه رسمی ایکس‌باکس‌لایو برای iOS

شما در My Xbox LIVE می‌توانید به لیست اچیومنت‌ها، دوستان، پیام‌ها و بسیاری از ویژگی‌های دیگر دسترسی داشته باشید و در ضمن از آخرین اخبار بازی‌های عرضه شده در ایکس‌باکس لایو و بروز رسانی بازی‌های خریداری شده خود باخبر شوید.

0

فارنت: مایکروسافت برنامه رسمی XBOX Live  رابرای آیفون و آی‌پد به صورت رایگان در AppStore عرضه کرد.

شما در My Xbox LIVE می‌توانید به لیست اچیومنت‌ها، دوستان، پیام‌ها و بسیاری از ویژگی‌های دیگر دسترسی داشته باشید و در ضمن از آخرین اخبار بازی‌های عرضه شده در ایکس‌باکس لایو و بروز رسانی بازی‌های خریداری شده خود باخبر شوید.

این برنامه یکی از معدود برنامه‌هایی است که شرکت مایکروسافت در  Appstore  بعد از بینگ، لایو منیجر ویندوز و فوتوسینک عرضه کرده است.

برای اینکه از امکانات این برنامه استفاده کنید باید دارای اکانت ایکس‌باکس لایو باشید زیرا هیچ راهی برای ساختن اکانت در برنامه وجود ندارد. در ضمن شما باید آخرین بروز رسانی داشبورد ایکس‌باکس لایو را بر روی کنسول خود نصب کنید تا امکان هماهنگ‌سازی برنامه با کنسول خود را داشته باشید.

لینک برنامه My Xbox LIVE آی‌تونز در اینجا

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.