آیا باید منتظر آیفون‌های ساخت برزیل باشیم!؟

این گونه به نظر می‌رسد که طرفداران آیفون می‌توانند به زودی شاهد در دست گرفتن آیفون 4sهشت گیگ ساخت برزیل باشند و شرکت اپل در حال اعمال سیاست‌های جدید تولیدی برای محصولات خود است! اما آیا این غول تکنولوژی خواهد توانست در زنجیره تامین محصولات خود نیز مانند کیفیت‌شان موفق باشد؟

1

فارنت: همان‌طور که می‌دانیم اپل قصد دارد، تولید آیفون 4s را به کارخانه جدید  فاکس‌کان در برزیل  منتقل نماید، این خبر زمانی جالب‌تر می شود که ما عبارت ساخته شده در برزیل (Made in Brazil) را در کنار عبارت (Designed by Apple in California) بر روی آیفون‌های موجود در دستان مشتریان ببینیم!

بر طبق خبری که وبسایت مک‌مگزین برزیل منتشر کرده می‌توانیم اولین آیفون از این نوع را نیز در تصاویر این وب‌سایت شاهد باشیم! هر چند این خبر رسما تایید نشده اما نویسنده این مطلب ادعا دارد که آیفونی که در اختیار دارد یک آیفون 8 گیگ است که در پشت آن به جای made in china (واژه نام آشنای ایرانیان) به زبان پرتغالی عبارت Brazilian industry  حک شده است.

وی همچنین شماره مدل دستگاه را که با عبارت BR به اتمام رسیده به تصویر کشیده که نشان‌دهنده ساخت این گوشی در برزیل است. در پایان این مطلب، نویسنده همچنین ادعا می‌کند که طرفداران آیفون می‌توانند تا 2 دسامبر منتظر در دست گرفتن آیفون  4sهشت گیگ ساخت برزیل باشند.

به نظر می‌رسد اپل در حال اعمال سیاست‌های جدید تولیدی برای محصولات خود است! به نظر شما این غول تکنولوژی خواهد توانست در زنجیره تامین محصولات خود نیز مانند کیفیت‌شان موفق باشد؟

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پارسا می‌گوید

    به این میگن یک ایده برای تبلیغات ، وقتی قراره که جام جهانی در برزیل برگزار بشه چی بهتر از این که برای یاد بود از خاطرات آن جام یک ریسک این چنینی انجام شود و یک کارخانه تولید ایفن را مثلا در آنجا راه اندازی گردد.
    به این می گن یک ایده تبلیغاتی توپ .