غول تایوانی در حال کار بر روی رابط کاربری Sense 4.0

شنیده‌های ما حاکی است که رابط کاربری جدید دارای امکانات منحصر به فردی برای خواندن ،نوشتن و بخش خدمات چند رسانه‌ای است و در ضمن یک سرویس دراپ باکس با ظرفیت 5 گیگابایت برای کاربران خود برای ذخیره سازی فایل‌ها به صورت رایگان است.

4

فارنت:سامسونگ ،HTC ،ایسر ،ایسوس و لنووو همگی در حال کار بر روی دستگاه‌های چهار هسته‌ای هستند و در حالی که سال 2011 سال دستگاه‌های دو هسته‌ای بود به نظر می‌رسد سال 2012 را باید سال دستگاه های چهار هسته‌ای بدانیم.

برخی از خبرهایی که ما در مورد 4 هسته‌ای های HTC  شنیده‌ایم دارای جزئیات بسیار آبداری است که از عقل سلیم خارج است و به هر حال این غول تایوانی در حال کار بر روی چهارمین نسخه رابط کاربری منحصر به فرد خود یعنی  Sense 4.0  است و ما باید صبر کنیم تا دست پخت جدید این شرکت را بر روی بستنی حصیری ببینیم.

شنیده‌های ما حاکی است که رابط کاربری جدید دارای امکانات منحصر به فردی برای خواندن ،نوشتن و بخش خدمات چند رسانه‌ای است و در ضمن یک سرویس دراپ باکس با ظرفیت 5 گیگابایت برای کاربران خود برای ذخیره سازی فایل‌ها به صورت رایگان است.

4 هسته‌ای های جدید این غول تاویانی در دو نسخه عرضه خواهد شد:

دستگاه اول  HTC Edge  است که دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی ،دوربین 8 مگاپیکسلی، پردازنده 1.5 گیگاهرتزی تگرا 3 و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.

دستگاه دوم    HTC Zeta  است که از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ دراگون s4 بهره برده و دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی با کیفیت hd   و32 گیگابایت حافظه داخلی به همراه دوربین 8 مگاپیکسلی است.

خوب مشخص است که باید منتظر به بازار آمدن این محصولات در اوایل سال 2012 باشیم.

پ.ن:به راستی وقتی هر برنامه اندرویدی بر روی یک تلفن همراه تک هسته‌ای نیز اجرا میشود چه لزومی دارد تا کاربران بخت برگشته پول هسته بیشتر و در نتیجه مصرف باطری بیشتر را بدهند.

این سازندگان تلفن همراه بهتر نیست تا به جای جدال هسته‌ای کمی به فکر بالاتر بردن کیفیت تلفن همراه خود و رفع مشکل باطری آن باشند.

Source: phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    بنظرم حق با فارنت باشه.
    وقتی که میشه با یه گوشی 30 هزار تومنی تماس گرفت چه دلیلی داره آدم گوشی هوشمند بخره ،
    تازه شارژشون هم خوب میمونه.

  2. ali می‌گوید

    فکر نمیکنید بهتر است همان ترجمه را تمام کنید برود و از گزاشتن پ.ن خود داری کنید این گونه هم به شعور خوانندگان خود احترام گزاشته و هم کاری میکنید که ما به شعور شما شک نکنیم…..با تشکر

  3. کیهان می‌گوید

    نقدی در مورد پ.ن شما:

    افزایش تعداد هسته ها لزوما به معنای افزایش مصرف باتری نیست. در حقیقت افزایش تعداد هسته ها بار کمتری رو بر روی هر یک از هسته ها گذاشته که بازده و تعادل رو در دستگاه افزایش و مصرف باتری رو کمتر می کند.
    برنامه های اندروید ی بر روی تک هسته ای ها هم اجرا می شوند ولی برای ۲ هسته ای ها بهتر اجرا میشوند.
    تفاوت در این هست.

  4. Salazar می‌گوید

    دوست عزیز شاید هر برنامه ای روی پردازنده تک هسته ای اجرا بشه ولی آیا امکان فیلم برداری 1080p و یا پخش اون با پردازنده تک هسته ای امکان پذیره؟
    همین Sense 3.0 درسته که مصرف باتریش بالاست اما روی پردازنده های تک هسته ای کنده
    ضمناً همونطور که می دونید پردازنده Tegra3 یه هسته اضافه ضعیف تر داره برای اجرای عملیات سبک تر و در نتیجه مصرف باتری پایین تر
    البته که می دونید دیگه زمان شارژ یک هفته یه بار گذشته و حداقل با باتری های لیتیوم-یونی این امکان وجود نداره