کمک 500 هزار دلاری بنیان‌گذار گوگل به ویکیپدیا

ویکیپدیا بزرگترین دانشنامه رایگان اینترنتی و آنلاین است که علی رغم پرترافیک بودن سایت خود از پذیرش هرگونه آگهی بازرگانی در دانشنامه خودداری می‌کند.

1

فارنت:در آستانه برگزاری کمپین سالیانه حمایت از ویکیپدیا ، برین وجکیک یکی از بنیان‌گذاران گوگل مبلغ 500 هزار دلار به بنیاد ویکیپدیا کمک کرد.

گفتنی است که ویکیپدیا دارای بازدید ماهانه 477 میلیونی است و در رده پنجمین سایت پرترافیک جهان قرار گرفته است.

وجکیک به همراه سرگی برین و همسرش از جمله اعضای اصلی موسسه خیریه مایکل جی فاکس هستند و هر از چند گاهی کمک‌های نقدی قابل توجهی اهدا می‌کنند.

سوگاردنر مدیر اجرایی بنیاد ویکیپدیا در این مورد می‌گوید:

“این یک کمک مالی مهم برای بنیاد ما است و من امیدوارم که این کمک به عنوان یک سیگنال برای جذب کمک‌های بیشتر در کمپین سالیانه ما کمک کند و من بسیار سپاسگذار سرگی برین و وجکیک هستم”.

گفتنی است که ویکیپدیا بزرگترین دانشنامه رایگان اینترنتی و آنلاین است که علی رغم پرترافیک بودن سایت خود از پذیرش هرگونه آگهی بازرگانی در دانشنامه خودداری می‌کند.

Source:AfterDown

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی رضا می‌گوید

    بازم مرام بنیان گزار گوگل