مدیر گوگل :فروشندگان آنتی ویروس‌های موبایل شارلاتان هستند!

کریس دیبونا این گونه شرکت‌ها را متهم کرده که با سوء استفاده از نگرانی کاربران از آلوده شدن موبایل خود به آنان نرم‌افزارهایی می‌فروشند که فقط موجب کندتر شدن سیستم عامل و در نتیجه اثر مخرب بر کارکرد سیستم عامل می‌شود.

1

فارنت:کریس دیبونا یکی از مدیران ارشد منبع باز گوگل امروز طی یک کامنت حملات بسیار شدیدی را بر فروشندگان نرم افزارهای آنتی ویروس موبایل انجام داده است.

او برای توصیف این افراد از الفاظی همچون شارلاتان و شیاد استفاده کرده که ممکن است آتش در خرمن این تولید کنندگان انداخته و او باید خود را اماده جنگ شدیدی بکند.

او این گونه شرکت‌ها  را متهم کرده که با سوء استفاده از نگرانی کاربران از آلوده شدن موبایل خود به آنان نرم‌افزارهایی می‌فروشند که فقط موجب کندتر شدن سیستم عامل و در نتیجه اثر مخرب بر کارکرد سیستم عامل می‌شود.

کریس در این مورد می‌گوید:” اگر کسی به شما بگوید که ممکن است دستگاه IOS ،اندروید یا بلک بری شما آلوده شود یک فرد صادق نیست و این یک شارلاتان بازی است و او باید برای اثبات ادعای خود شواهد مستدلی بیاورد.

در ضمن اگر کسی به شما پیشنهاد خرید نرم افزار  آنتی ویروس برای حفاظت از دستگاه‌تان را می‌دهد او به احتمال  فراوان یک شیاد است”.

دیبونا در واقع اعتقاد دارد که میزان امنیت سیستم عاملهای موبایل آنقدر پایین نیامده است که فروشندگان از آن برای فروش محصولات خود استفاده کنند.

Source:Via Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امیر کامجوفر می‌گوید

    کاش گوگل آنتی ویروس هم بزنه – فکرشون بکنید – فوق العاده می شه