چرا استیو جابز آیفون 5 را کشت!

البته هیچ راهی برای تائید این گزارش وجود ندارد ولی وقتی شما به هم خوردن نظم سازمانی اپل در معرفی آیفون جدید در تابستان هر ماه و تاخیر در معرفی آن تا ماه اکتبر را می‌بیند می‌توان تا حد زیادی این گزارش را تائید کرد نهایتا انتظار می‌رود در غیاب استیو سرسخت سرانجام اپل در سال ۲۰۱۲ آیفون ۵ را با تغییرات ساختاری نسبت به آیفون‌های قبل‌تر معرفی کند.

1

فارنت: در طول سال 2011 شرکت اپل به صورت فعال در حال کار بر روی نمونه اولیه آیفونی بود که تصویری از  آن در اینترنت منتشر شده بود که البته با آیفون جدیدی که معرفی شد تفاوتهای زیادی مگر در مورد استفاده از پردازنده دو‌هسته‌ای داشت.

سوال این است :پس چه اتفاقی برای این جوش و خروش اپل افتاد؟

در حقیقت مهمترین دلیلی که مانع از معرفی آیفون 5 شد کسی جز استیو جابز نبود و همین مخالفت او باعث شد درست چند ماه قبل از معرفی آیفون 5 به یکباره این پروژه منتفی شده و کار بر روی iPhone 4s  آغاز شود.

گفتنی است که مهمترین دلیل مخالفت استیو جابز این بود که این نمونه اولیه بسیار شبیه تلفن‌های همراه اندرویدی بوده  و در ضمن اصالت خط تولید آیفون با نمونه جدید از بین می‌رود.

می‌توان با جستجو در گوگل پیرامون آیفون 5به صدها تصویر و عکس در این مورد دست یافت که شامل صفحه نمایش بزرگتر ،طراحی نازک تر و … است.

البته هیچ راهی برای تائید این گزارش وجود ندارد ولی وقتی شما به هم خوردن نظم سازمانی اپل در معرفی آیفون جدید در تابستان هر ماه  و تاخیر در معرفی آن تا ماه اکتبر را می‌بیند می‌توان تا حد زیادی این گزارش را تائید کرد.

انتظار می‌رود در غیاب استیو سرسخت سرانجام اپل در سال 2012 آیفون 5 را با صفحه نمایش بزرگتر و تغییرات ساختاری نسبت به آیفون های قبل تر معرفی کند.

Source: appadvice

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ادريس می‌گوید

    واو جابز می دونسته چیکار میکنه اگه ایفون 5 رو میزد بیرون با همین سخت افزار 4Sاونوقت انتقادات از اپل زیاد میشد که این چه گوشی بعد از یک سال زدین بیرون ولی با اطمینان کامل میگم ایفون 5 چیزی فرار تر از یک تلفن هوشمند همراه هست که شرکت گوگل دهنش باز میمونه که ایفون چیکار کرده اندروید بهتر بره اندروید 4 یا 5 یا 6 یا 7 رو بزنه بیرون شاید به Ios 5 اپل برسه بدرود