نوکیا در اندیشه تسخیر المپیک 2012 لندن با لومیا 800

با توجه به دوربین و نرم‌افزارهای نقشه جالب موجود در نوکیا Lumia 800 که می‌تواند کاربران را در سرتاسر استادیوم راهنمایی کند، این گوشی یک گوشی ایده‌ال برای استفاده در المپیک به حساب می‌آید.

0

فارنت: در کنفرانس نوکیا ورلد امسال (Nokia World 2011) بازدیدکنندگان شاهد حضور یک سازه طاقی شکل شبیه هدفون بودند، حالا نوکیا دست بکار شده و یکی از همین به اصطلاح آرک‌ها را در مرکز خرید وِستفیلد اِستِرَتفورد، در دروازه استادیوم المپیک2012 لندن، نصب کرده است تا ویندوزفون‌های تازه‌وارد نوکیا لومیا در المپیک 2012 لندن درخشیده و 750 هزار نفر کار با این گوشی‌ها را تجربه کنند.

هدف از طراحی این آرک را نمایش محصولات به خریداران، به دست گرفتن و بازی با لومیا 800، پرسیدن سوال در مورد آن و در نهایت رفتن به نزدیک‌ترین مغازه برای خرید آن است. با این اقدام بازاریابی نوکیا، کسانی که این گوشی را می‌خرند، می‌توانند از پرسنلی که در محل آرک هستند برای انتقال مخاطبان و دیگر رسانه‌ها از گوشی قدیمی خود کمک بگیرند. بیرون این آرک نیز صفحه‌نمایشی وجود دارد که اطلاعات و تبلیغاتی از محصول را نمایش می‌دهد و کاربران را به خود جذب می‌کند.

با توجه به دوربین و نرم‌افزارهای نقشه جالب موجود در نوکیا Lumia 800 که می‌تواند کاربران را در سرتاسر استادیوم راهنمایی کند، این گوشی یک گوشی ایده‌ال برای استفاده در المپیک به حساب می‌آید.

وِستفیلد اِستِرَتفورد شلوغ‌ترین مرکز خرید در انگلستان است و از زمان گشایش در ماه سپتامبر، هر هفته شاهد حضور 730 هزار نفر بازدیدکننده است و اقدام نوکیا در برپایی این آرک اقدامی هوشمندانه در بازاریابی به حساب می‌آید.

مارک دِنس، رئیس فروش برند نوکیا در انگلیس در این خصوص می‌گوید: آرک نوکیا در استرتفورد برای هزاران مشتری فرصتی منحصربه‌فرد برای لذت بردن از تجربه کامل با نوکیا لومیا 800 را فراهم می‌کند. این آرک یک محیط فروش سرگرم‌کننده و راحت است که در آن تیم کارشناسان ما به مشتری‌ها کمک می‌کنند از تلفن همراه خود بیشترین بهره را ببرند.”

به نظر می‌رسد ویندوزفون‌های نوکیا فرصت خوبی برای بازگشت دوباره نوکیا و عرض اندام این شرکت در برابر سایر رقبای سرسخت فراهم خواهد آورد.

Source: Nokia Blog

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.