اندروید دوست‌داشتنی 4 ساله شد

.گوگل هرگز فکر نمی‌کرد که در مدت 4 سال توسعه اندروید به این درجه از محبوبیت برسد.

3

فارنت:در 5 نوامبر 2007 میلادی نخستین نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل با نام اندروید 1.1 یا همان Cupcake عرضه شد و حالا چهارسال از آن تاریخ می‌گذرد و این سیستم عامل به محبوبترین سیستم عامل در بین تلفن‌های همراه تبدیل شده است.

تاکنون در حدود 190 میلیون دستگاه شامل تلفن همراه و تبلت روح اندروید را در خود دمیده دیده‌اند(در اینجا بخوانید) و گوگل اعلام کرده که هر روز در حدود 550 هزار دستگاه اندرویدی را نیز فعال می‌کند.

گوگل هرگز فکر نمی‌کرد که در مدت 4 سال توسعه اندروید به این درجه از محبوبیت برسد و حالا این شرکت چشم‌انداز 4 ساله دیگری را در پیش روی خود می‌بیند.

تیم فارنت نیز هر چند کمی دیر ولی جشن تولد 4 سالگی این روبوت سبز و دوست داشتنی را به طرفداران آن تبریک میگوید.

Source: geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ماهان می‌گوید

    ممنون. نمی دونستم اگه اندروید نباشه چی بگیرم . آیفون که اصلا تو ایران با این قیمت کهکشانیش نمی ارزه در ضمن ارزون هم باشه همه می گیرن دیگه آدم خسته میشه.سیمبین هم که بای بای .وینفون که حالا کو تا بیاد 100 میلیون دستگاه بفروشه . واقعا دمه گوگل گرم .

  2. همایون می‌گوید

    تبریک به تمامی دوستداران اندروید و فرهنگ متن باز :-)

  3. مجید می‌گوید

    تولدت مبارک آندروید! /