نکته/ چگونه از فتوشاپ مجانی IOS 5 بهره ببریم!

کاربران دستگاه های اپل وقتی آخرین نسخه سیستم عامل آیفون را برا روی دستگاه خود نصب میکنند با گزینه‌های جدید ویرای عکس در آلبوم تصاویر خود و تصاویری که توسط دوربین تصویر برداری کردید مواجهه می شوند .

1

فارنت: کاربران دستگاه های اپل وقتی آخرین نسخه سیستم عامل آیفون را برا روی دستگاه خود نصب می‌کنند با گزینه‌های جدید ویرای عکس در آلبوم تصاویر خود و تصاویری که توسط دوربین تصویر برداری کردید مواجهه می شوند.

تمامی این ویژگیها تنها با یک لمس در اختیار شما قرار می‌گیرند و این آیتم‌ها به شما کمک میکنند تا تصاویر مطلوب و زنده تری داشته باشید.

برای این کار:

-برنامه عکس را باز کنید

-بر روی عکس مربوطه برای ویرایش کلیک کنید.

-گزینه ویرایش را از گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید.

-یک عصای جادویی که در حال نور افشاندن است را فشار دهید

-اگر نتایج حاصل را دوست داشتید دکمه Save را فشار دهید.

البته به یاد داشته باشید که این تغییرات با توجه به عکس تصویر برداری شده متفاوت است اکر عکس شما دارای رنگ‌های سردتری باشد به احتمال زیاد رنگ ها گرم‌تر شده و اگر در محلی کم نور باشید به احتمال فراوان تصاویر روشن تر خواهد شد.

البته ممکن است در برخی از تصاویر نیز تغییرات آنچنان محسوس نباشد.

شما می‌توانید از سایر گزینه‌های برنامه ویرایش تصاویر مانند رفع قرمزی چشم که برای آن کافی است با انتخاب گزینه مربوطه و سپس نشان دار کردن چشم قرمز شده به رفع قرمزی چشم بپردازید نیز استفاده کنید.

 در ضمن شما امکان این را دارید تا از ابزار برش عکس که با نام Crop مشخص شده است استفاده کرده و عکس خود را در سایزهای محتلف برش دهید.

از فتوشاپ کوچک و جمع و جور IOS که جای خالیش احساس می‌شد لذت ببرید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ali می‌گوید

    فتوشاپو بیخیال
    چه بچه نازیه