به مناسبت 125 سالگی این مجسمه یادبود؛ تماشای زنده ایالات متحده از بالای مجسمه آزادی!

در این وب‌سایت شما به غیر از چهار دوربین مجسمه آزادی شاهد دوربین‌های دیگری نیز در سایر نقاط جهان هستید که اگر از اینترنت پرسرعت بهره می‌برید تجربه جالبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

6

مسئولان مجسمه آزادی ایالات متحده به مناسبت یکصد و بیست و پنج سالگی این مجسمه یادبود، چهار دوربین پخش زنده اینترنتی بر روی این مجسمه را فعال کردند. این چهار دوربین که در واقع در میان قسمت مشعل این مجسمه جای گرفته‌اند چهار نمای اطراف این مجسمه شامل نمای رو به جزیره الیس، نمای جزیره فرمانداران، جزیره مجسمه و خود مجسمه است و در اینجا قابل مشاهده‌اند.

مجسمه آزادی

 نام رسمی تندیس آزادی یا مجسمه آزادی (به انگلیسی: Statue of Liberty)، «آزادی روشنگر جهان» (Liberty Enlightening the World) است،‌ این مجسمه 46.5 متری در سال ۱۸۸۶ (میلادی) توسط فرانسه به ایالات متحده آمریکا به عنوان نماد دوستی دو کشور هدیه داده شده‌است.

در وب‌سایت مای‌ورلد‌وب‌کمز شما به غیر از چهار دوربین مجسمه شاهد دوربین‌های دیگری نیز در سایر نقاط جهان هستید که اگر از اینترنت پرسرعت بهره می‌برید تجربه جالبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. HAMIDREZA می‌گوید

    خدا کنه این مجسمه لعنتی خراب شود حداقل به جای زن مرد می گذاشتند

  2. farzad می‌گوید

    زیبا بود

    1. adi می‌گوید

      خوبه اونام برای شما همچین ارزویی کنن ؟ بگن خداکنه برج آزادی خراب شه چرا شبیه ۸ حداقل شبیه ۷ بود ? یا برج میلاد شبیه گرز شیطان ? حرف میزنیا ….
      یچیز گفتی خودتم نمیدونی چی گفتی …
      چای دیگه نگو اینو میخندن بهت ?

  3. مهدی می‌گوید

    جزاب بود

    1. ناشناس می‌گوید

      منظورتون جذابه

  4. مهدی می‌گوید

    با تشکر زاویه دیدتون جالب بود