مهندسان اپل سرگرم حل مشکل باتری در آیفون جدید!

با توجه به گزارش های اخیر مهندسان اپل در تماس با صاحبان آیفون 4s ودرخواست از آنان برای نصب برنامه‌های مونیتورینگ و نظارت بر آن سعی می‌کنند تا علت اصلی این مشکل را کشف کنند.

9

فارنت:اگر در سال گذشته مشکل آنتن در آیفون 4 وجود داشت (در اینجا و اینجا بخوانید) امسال به نظر می‌رسد باتری پاشنه آشیل آیفون جدید باشد و بسیاری از کاربران از عمر باتری ضعیف این تلفن همراه شکایت داشته و اپل در حال بررسی و حل مشکل آنان است.

با توجه به گزارش های اخیر مهندسان اپل در تماس با صاحبان آیفون  4s ودرخواست از آنان برای نصب برنامه‌های مونیتورینگ و نظارت بر آن سعی می‌کنند تا علت اصلی این مشکل را کشف کنند.

البته انگشت های اتهام بیشتر به سوی سرویس iCloud،مرکز هشدار ،سرویس مکان یابی و یاد آورها نشانه رفته شده است ولی با توجه به اخبار دیگر این مشکل بیشتر مربوط به مصرف بیش از اندازه انرژی در اتصال بی‌سیم اینترنتی و 3G در آیفون جدید است.

به هر حال دارندگان آیفون جدید بیشتر خوشحال خواهند شد تا این مشکل نرم افزاری باشد تا با یک بروز رسانی مرتفع باشد تا اینکه سخت افزاری باشد و بالطبع دردسرهای بعد از آن…

Source:Via PoketNow

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. […] چند روز پیش درباره مشکل باتری آیفون ۴s  (در اینجا بخوانید) در فارنت نوشته بودیم و حال یک راه حل به صورت غیر رسمی […]

  2. مهدی شاکری می‌گوید

    سلام CCU عزیر تمامی گوشیها مشکلات خودشان را دارند ولی کاربردهای خودشان را دارند (فکر کنم اینو از جمله های خود شما نتیجه گرفتم) پس وقتی اینجوری هست، درست نیست که شما بیایید اینجا به اپل گیر بدید اپل هم لطفهای خودش را دارد برای مثال نوکیا را از نفس انداخت و حالا نوکیا باید دست به دامن ویندوز فون بشود و …..

  3. حسین می‌گوید

    دوستان سایت های معتبر (پی سی مگ و آی دانلود) این مشکل ( تخلیه سریع باتری ) رو شناسایی و به راحتی حل کردن طوری که بعد از انجام این کار دوام باتری تا 70 درصد بیشتر میشه! اون هم اینجوری که متوجه شدند که این مشکل مربوط به iOS 5 می شود و ایراد سخت افزاری iPhone 4S نیست. تنها کافی است وارد Setting شده و از قسمت Location Services گزینه System Services را انتخاب کنید.
    در صفحه بعدی Setting Time Zone را خاموش کنید. Setting Time Zone، به دلیل یک مشکل نرم افزاری به طور مداوم به دنبال بررسی مکان شما برای تنظیم ساعت بوده و موجب مصرف باتری بیشتر می شود.

  4. Ali می‌گوید

    من خودم دو تا گوشی آندروید دارم ولی آیفون با هیچ چیز دیگه قابل مقایسه نیست

  5. محمد باقر ابراهیمی می‌گوید

    پس از بروز این مشکل، تعدادی از سایت ها یک راهکار برای جلوگیری از هدر رفتن عمر باتری در iPhone 4S یافتند. این مشکل مربوط به iOS 5 می شود و ایراد سخت افزاری iPhone 4S نیست. تنها کافی است وارد Setting شده و از قسمت Location Services گزینه System Services را انتخاب کنید.

    در صفحه بعدی Setting Time Zone را خاموش کنید. Setting Time Zone، به دلیل یک مشکل نرم افزاری به طور مداوم به دنبال بررسی مکان شما برای تنظیم ساعت بوده و موجب مصرف باتری بیشتر می شود.

  6. CCU می‌گوید

    با سلام
    آقا مهدی شما معلومه از طرفدارهای دوآتشه آیفون هستید و از قدیم گفتند حرف حقیقت تلخه!
    من نمی دونم گوشی که توی کشور سازندش داره زیر 200دلار عرضه میشه چرا باید توی ایران بالای 1000دلار بابتش پول پرداخت کنم و تا آخرین روز مصرفش هم از 50%امکاناتش که مخابرات عزیز ساپورت نمی کنه ویا کلا توی ایران مصرفی نداره یا تحریم هستیم محرم بشم,با این پول و کنار گذاشتن تعصب بیجامطمئنا انتخابهای بهتری میتوانید پیدا کنید تا مجبور نباشید:
    1.برای یه بلوتوث ساده صدتا نرف افزار نصب کنید
    2.برای نصب یه برنامه و بازی ساده هزارها تومان بابت جلبریک خرج کنید
    3.همیشه مجبورباشید برای آنتن دهی گوشی خود را در یک دست نگاه دارید(دست پیشنهادی اپل)iphone4
    4.نور صفحه را برای روبه زردی نرفتن تا آخر نکنید iphone4s
    5.کمتر بازی کنید که باطری مواقع لازم تمام نشود (تمامی آیفون ها)
    6.و برای تهیه لوازم اضافی چند دلاری که برای گوشی های دیگر همه جا حتی بقالی پیدا میشود مجبور باشید به بازار علائدین بروید و برای مثلا یک محافظ ساده2000تومانی تا چند 10هزار تومان هزینه کنید.
    بیاید واقع بین باشید من نه طرفدار اپل هستم تا آندروید و نه ویندوزفون من طالب بهترین گوشی با کمترین هزینه هستم.

  7. مهدی می‌گوید

    با سلام
    آقا من نمیدونم بعضی از افراد از اینکه اپل رو زیر سوال ببرن چی گیرشون میاد! توجه کنید : (این اپل دیگه گندشو درآورده ,چپ و راست ایرادهای ستم برای گوشیش پیدا میشه ,)این جمله فقط یک معنی داره و اینکه شما اصلا کاربر این گوشی نیستید!!! چون اگر میبودید خوب میدونستید که در نسل قبل گوشی آیفون هم که کلی از کاربرا و علمایی چون شما که از آنتن دهی این گوشی بد میگفتند هم کم کم متوجه شدن که این مشکل اینقدرها که فکرشو میکنن مشکل حادی نیست و برتری های این گوشی نسبت به سایرین بیشتر به چشم میخوره و حتی این موضوع جالبه که هیچ کدوم از کاربرایی که از این مشکل ناراضی بودند حاضر به تعویض گوشیشون با گوشی دیگه ای نبودند البته از نوشتن این مطالب چیزی هم عاید بنده نمیشه ولی خوبه که آدم کمی هم واقع گرا باشه دوست عزیز!!!!

  8. CCU می‌گوید

    با سلام
    این اپل دیگه گندشو درآورده ,چپ و راست ایرادهای ستم برای گوشیش پیدا میشه ,حالا خوبه سالی 1گوشی میده بیرون تازه اون هم تکمیل شده قبلی هست ,اگه مثل شرکتهای دیگه هر 3ماه یه گوشی میداد بیرون اون موقع فکر کنم یکسری قطعات روی گوشی هاش رو یادش میرفت منتاژ کنه ,یکی نیست بگه بجای شکایت از این شرکت اون شرکت برو مشکلات گوشی تو رفع کن…
    فکر کنم حالا دیگه فهمیدم چرا مردم این همه طرفدار گوشیهای اپل هستند و برای خریدش سرو دست میشکنن ,عاشق ایرادات ستم گوشیهای اپل هستند و میخوان اولین نفر در کشف این ایرادات باشند…

  9. بهروز می‌گوید

    بالاخره یه جوری سر و ته قضیه رو به هم میارن .
    فقط خدا کنه نندازن گردن اندروید یا …….