بلک‌ بری طرح پورشه رونمایی شد

شرکت کانادایی ریم سازنده تلفن های همراه بلک بری از مدل جدید تلفن همراه خود با نام بلک بری پورشه دیزاین که طرح اتومبیل بسیار معروف پورشه است را رونمایی کرد.

2

شرکت کانادایی ریم سازنده گوشی‌های بلک بری از مدل جدید تلفن همراه خود که طرح اتومبیل بسیار معروف پورشه است را رونمایی کرد. این تلفن همراه که با نام تجاری BlackBerry Porsche Design P9981 معرفی شده است جدیدترین تلفن همراه اشرافی است که پس از مدتها توسط این شرکت تولید می‌شود.

مشخصات فنی بلک بری پورشه دیزاین p9981

بلک بری پورشه دیزاین دارای نسخه 7 سیستم عامل بلک بری بوده که از رابط کاربری اختصاصی طرح پورشه برخوردار است. این گوشی تنها 11.3 میلیمتر ضخامت دارد و دارای بدنه استیل و کیبردی با تلفیق چرم مخصوص در پشت خود و استیل با کیفیت است. از سایر مشخصات این تلفن همراه می‌توان به داشتن صفحه نمایش 2.8 اینچی لمسی، چیپ NFC، اینترنت بی‌سیم و رهیاب ماهواره‌ای اشاره کرد.

دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه  فیلمبرداری 720P و 768 مگابایت رم و پردازنده تک هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی به همراه 8 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این تلفن همراه است.

گفتنی است که تلفن همراه بلک بری پورشه دیزاین در فروشگاه‌های مخصوص پورشه در سراسر جهان در دسترس خواهد بود و هنوز هیچ گونه قیمتی برای آن اعلام نشده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. tf2000 می‌گوید

    فک میکنم این گوشی همکاری پورشه دیزاین و بلک بری باشه ! نه طرح پورشه بلک بری !

  2. CCU می‌گوید

    با سلام
    خیلی زشت است.