رونمایی نوکیا از لومیا 710؛ هوشمند مقرون به صرفه!

لومیا 710 با صفحه نمایش 3.7 اینچی خود همانند برادر بزرگترش لومیا 800 به پردازنده 1.4 گیگاهرتزی و 512 مگابایت رم مجهز است و شاید تفاوت اصلی سخت‌افزاری این دو برادر به جز شکل ظاهری در دو مورد دوربین و دکمه‌های فیزیکی ناوبری باشد.

2

فارنت: نوکیا امروز و در کنفرانس سالانه نوکیا ورلد در لندن علاوه بر رونمایی از لومیا 800 به عنوان اولین تلفن همراه مبتنی بر ویندوزفون، از دومین تلفن همراه مبتنی بر ویندوزفون خود و یا بهتر بگوئیم برادر کوچکتر لومیا 800 با نام لومیا 710 رونمایی کرد.

لومیا 710 با صفحه نمایش 3.7 اینچی خود همانند برادر بزرگترش لومیا 800 به پردازنده 1.4 گیگاهرتزی و 512 مگابایت رم مجهز است و شاید تفاوت اصلی سخت‌افزاری این دو برادر به جز شکل ظاهری در دو مورد باشد اولین مورد دوربین است چرا که لومیا 710 به دوربین 5 مگاپیکسلی، دارای فوکوس خودکار به همراه فلش ال.ئی.دی مجهز است و از دوربین جلویی هم خبری نیست. مورد دوم هم دکمه‌های فیزیکی ناوبری در لومیا 710 است که این گوشی را به عنوان تنها ویندوزفون با دکمه‌های فیزیکی ناوبری قرار داده است.

لومیا 710 به قابلیت اتصال وای‌فای، بلوتوث و جی.پی.اس مجهز است و درگاه ورودی هدفون ۳.۵ میلیمتری به همراه درگاه میکرو یو.اس.بی بر روی بدنه آن به چشم می‌خورد.

این گوشی در رنگ‌های سیاه و سفید با قاب‌های پشت مشکی، سفید، آبی، سرخابی و زرد و با قیمتی در حدود 375 دلار عرضه خواهد شد. لومیا 710 در ابتدا در بازارهای هند، هنگ‌کنگ،‌روسیه، سنگاپور و تایوان تا پایان سال 2011 عرضه خواهد شد و در ابتدای سال 2012 نیز در باقی بازارهای جهانی به فروش خواهد رسید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. rayan می‌گوید

    salam lumia 710 na lumia700

  2. […] ونیدوز موبایل از سوی شرکت نوکیا معرفی شد(در اینجا و اینجا بخوانید) و البته مهم تر از آن برنامه اختصاصی ناوبری […]