کنفرانس خبری پنجمین سالروز آغاز بکار شبکه تلفن همراه ایرانسل

شبکه تلفن همراه ایرانسل امروز بیست و نهم مهرماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند. مدیران این شرکت امروز کنفرانس خبری را با حضور اصحاب رسانه برگزار کرده اند.

5

فارنت: شبکه تلفن همراه ایرانسل امروز بیست و نهم مهرماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند. مدیران این شرکت امروز کنفرانس خبری را با حضور اصحاب رسانه برگزار کرده بودند که البته با درایت ایرانسل این جمع با حضور برخی وبلاگ نویسان مانند فارنت نیز همراه شد.

در این مطلب سعی خواهیم کرد آنچه که مدیران ایرانسل در این نشست خبری به عنوان امکانات و خدمات جدید مطرح می کنند تحت پوشش قرار دهیم و هر چند لحظه شما را در جریان امور قرار دهیم.

وبلاگ‌نویسی نیمه زنده ما را که مطمئنا با مشکلات و معایبی همراه است، دنبال کنید:

 15:00  : جلسه با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد

 15:05 : علیرضا دزفولی مدیر ایرانسل ضمن خوشامدگویی به میهمانان و با قرار گرفتن در پشت میز اصلی کنفرانس خبری گزارش خود از اقدامات و خدمات فعلی ایرانسل را اغاز نمود.

 15: 15 : 99.25 صدم درصد تماسهای مشتریکین ایرانسل توسط خود آنها پایان می یابد. دزفولی این موضوع را در اشاره به قطع تماس های ناخواسته در شبکه ذکر می کند.

 15:17 : شبکه وایمکس ایرانسل در سال گذشته 124 درصد رشد داشته است.

15:23 :  مدیرعامل ایرنسل توضیحاتی در خصوص حمایت های ایرانسل از ورزش ارائه می دهد.

15:27 : دزفولی از بدون اشکال بودن تمامی بی تی اس های ایرانسل و آزمایشات انجام گرفته این شرکت با همکاری دانشگاه علم و صنعت در ازمینه میزان تشعشعات خبر می دهد.

15:30 :  آقای مهندس طلایی مدیر کل پروژه ایرانسل در ادامه صحبت های مهندس دزفولی گزارش جزئی تری از خدمات و امکانات و پیشرفت های صورت گرفته ارائه می دهد.

15:39 : مهندس دزفولی از رونمایی و عرضه سرویس های جدید ایرانسل در نمایشگاه تلکام آبان ماه خبر می دهد.

15:42 : ایرانسل از تمامی روزنامه ها و رسانه ها برای حضور در طرح پیشخوان دعوت می کند و از حضور قریب به اتفاق روزنامه ها در طرح پیشخوان خبر می دهد.

15:45  : وحالا نوبت بخش پرسش و پاسخ با مدیران ایرانسل است. این بخش با اجرای آرش کریم بیگی مدیر روابط عمومی ایرانسل آغاز می شود.

15:48 : سوال اول در خصوص مدت زمان پشت خط ماندن در زمان ارائه خدمات پشتیبانی و تعداد مشترکان فعال ایرانسل است .

15:49 : پاسخ مدیران ایرانسل این است که این مدت زمان آن طور که در پروانه ایرانسل ذکر شده تنها در یک دقیقه اول رایگان است.

15:50: متوسط مدت زمان پشت خط ماندن کاربران در خطوط پشتیبانی 16 ثانیه است.

 15:51 : مهندس دزفولی در خصوص تعداد مشترکان روشن ایرانسل را به صورت آنلاین اعلام کرده و به صورت مثال به نموداری مربوط به دو هفته گذشته اشاره می کند که در دو هفته گذشته در حداقل مشترکین در یک روز 20 میلیون مشترک ثبت شده است.

15:55 : مهندس دزفولی همچنان در حال ارئه توضیحاتی در خصوص پروانه فعالیت ایرانسل است.

16:10 : سوال دوم باز هم در خصوص سقف مشترکین و محدودیت ایرانسل در این خصوص است که مهندس دزفولی صراحتا اعلام می کند که هیچ سقفی برای تعداد مشترکین برای هیچکدام از اپراتورهای مخابراتی در نظر گرفته نشده است. بحث در خصوص انحصارگرایی شبکه های تلفن همراه در این خصوصو و با این وجود ادامه دارد.

16:18 : بالاخره یک سوال خوب مطرح می شود: پوشش دهی وایمکس ایرانسل و دیگری در خصوص مشکلاتی که اپراتور به گردن مخابرات می اندازد ( احتمال قریب به یقین منظور کاهش سرعت اینترنت است)

16:20 : دزفولی ابتدا اعلام می کند که قرار نیست ایرانسل مشکلاتت خود را به گردن کسی بیندازد و بعد دوباره به سوال قبلی باز می گردد و در خصوص عرضه 21 درصد سهام ایرانسل در بورس می گوید: با توجه به پروانه صادر شده در آبان ماه 84، 49 دردصد سهام متعلق به شرکت ام تی ان است و مابقی متعلق به شرکت ایرانسل است.

16:40:  بالاخره نوبت به پاسخ دادن به بهترین سوال مطرح شده می رسد. مهندس دزفولی از درخواست ایرانسل از سازمان تنظیم مقررات رادیویی برای اینترنت همراه واقعی و قابل حمل و نقل خبر می دهد.

16:44: دزفولی در پاسخ به سوالی در خصوص سیم کارتهای فعال اما ثبت نام نشده اعلام می کند که هیچ سیم کارت فعال ثبت نام نشده ای در ایرانسل وجود ندارد.

16:46 : ایرانسل کمتر از یک درصد درآمد خود به صورت سالیانه را خرج تبلیغات می کند که رقمی بالغ بر 25 میلیارد تومان به صورت سالیانه می شود که البته ایرانسل در این رقم در ایران اول نیست!

16:55 : ایرانسل تمامی ایستگاه های خطوط یک و دو مترو تهران را پوشش داده است و حتی با راه اندازی اولین خط مترو مشهد نسبت به پوشش ایستگاه های خط مترو مشهد نیز اقدام کرده است.

17:10 : پرسش و پاسخ ادامه دارد..

17:15: ایرانسل هیچ مشکلی در خصوص تحویل پیامک های ارسالی از یک خط ایرانسل به خطوط تلفن همراه سایر اپراتنورها ندارد و همراه اول مشکل خود در این خصوص را پذیرفته است.

17:15: آمار تماس های ناموفق ایرانسل 85 صدم درصد است.

17:38 : ایرانسل از رنج 093 خارج نخواهد شد و پیش شماره های بعدی 0930 و 0931 خواهند بود.

17:43: دزفولی: ما هرگز لیگ ایرانسل نگفتیم لیگ همان لیگ خلیج فارس است. ما سال گذشته هم حامی لیگ برتر خلیج فارس بودیم. اما امسال انحصارا تبلیغات لیگ برتر را بر عهده داشت پیشنهاد نام جام ایرانسل را داد و هیچ اسمی برای این جام تعیین نشده بود و هیچ مغایرتی با نام لیگ خلیج فارس ندارد.

17:45 : ایرانسل به دلیل وظیفه ملی خود به حمایت از لیگ برتر با عنوان جام ایرانسل پرداخته و قرارداد با همان شکل به قوت خود باقیست و دیلیل برای تغییر ان نیز وجود ندارد.

17:51: بحث جالبی در خصوص وجود حتی یک عدد سیم کارت ثبت نامه نشده در بین سیم کارت های ایرانسل بین مدیرعامل ایرانسل و یکی از خبرنگارن در گرفته است.

18:01 : ایرانسل تنها در مقطع خاصی مشترکینی که 90 روز کاملا بدون فعالیت و غیرفعال بودند را سلب امتیاز کرد و این امر از مشترکینی که مدت زمان بیشتری را غیرفعال بودند آغاز کرد و حتی با درخواست مشترکین دوباره فعال می شد.

18:05 : ایرانسل خبرهای خوبی در تله کام در آبانماه خواهد داشت.

18:10 : و جلسه تمام شد.. ممنون که با ما بودید..

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. CCU می‌گوید

    با سلام
    یکی به من بگه منظور از رقابت خدمات رسانی بین اپراتورها در ایران یعنی چی؟
    نه اینترنت پرسرعت,نه ام.ام.اس,نه مکالمه تصویری,نه شبکه3G ,نه شبکه 4G ,بهتر بگیم رقابت بین اپراتورها برای خالی کردن جیب کاربرا ,واقعا برای خودم متاسف هستم برای زندگی در چنین ک…

  2. اصغر متقی می‌گوید

    مازیار جان این قدر تند انتقاد نکن
    خواستن میخرن خواستن نمیخرن
    فکر نکم ایرانسل کسی رو مجبور کرده باشه

  3. مازیار جلوه می‌گوید

    به نظر من ایرانسل کاری نمیکنه جز سیستم بدو و پول خر کن
    یعنی طوری کار میکنه که کشتری هم کارت اعتباری بخره و هی مکالمه کنه
    یه چرخه بی پایان

  4. ماني می‌گوید

    البته به ظاهر خصوصی

  5. دیگو می‌گوید

    بسیار کار قشنگی بود این وبلاگ نویسی زنده
    ایرانسل از معدود شرکتهای خصوصی است که جلوی بخش دولتی قد علم کرده
    ممنون