ارتش 30 میـلـیـونی گالاکسی‌اس سامسونگ!

سامسونگ باید از این دو برادر گالاکسی‌اس متشکر باشد چرا که این شرکت را به عنوان دومین برند پرفروش در بازار تلفن همراه هوشمند در سه ماهه‌دوم سال جاری مطرح کرده‌اند.

2

فارنت: شرکت سامسونگ اعلام کرد موفق به فروش 30 میلیون دستگاه تلفن همراه گالاکسی‌اس و جانشین این گوشی یعنی گالاکسی‌اس 2 شده است.

سهم گالاکسی‌اس از این رقم که حاصل از فروش این دو گوشی در سراسر جهان است، 66 درصد یعنی در حدود 20 میلیون دستگاه اعلام شده و در نتیجه سهم گالاکسی‌اس 2 از این رقم در حدود 10 میلیون دستگاه بوده است.

گالاکسی‌اس 2 پیش از این عنوان سریعترین فروش در میان تلفن‌های همراه شرکت سامسونگ را نیز به خود اختصاص داده بود توانسته است در مدت 5 ماه رکورد فروش 10 میلیون دستگاه را به خود اختصاص دهد.

بنابر آخرین آمار تاکنون 190 میلیون گوشی با سیستم عامل اندروید گوگل به فروش رفته است (اینجا بخوانید) که سهم 30 میلیونی دو برادر گالاکسی‌اس سهم قابل توجهی به حساب می‌آید.

گالاکسی‌اس 2 تاکنون در بسیاری از جشنواره‌ها مانند, Mobile Choice and Consumer Award 2011 Gadget Award 2011 به عنوان گوشی برتر سال 2011 برگزیده شده است(البته در غیاب آیفون 4S).

سامسونگ باید از این دو برادر گالاکسی‌اس متشکر باشد چرا که این شرکت را به عنوان دومین برند پرفروش در بازار تلفن همراه هوشمند در سه ماهه‌دوم سال جاری مطرح کرده‌اند و حتی باعث شده‌اند که سامسونگ در برخی کشورهای اروپایی شامل آلمان، ایتالیا و فرانسه صدرنشین بازار باشد.

Via: eurodroid

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. […] این درحالیست که سامسونگ تاکنون در هیچکدام  از پرونده‌های قضائی خود علیه سامسونگ موفق نبوده و نتوانسته مانع از فروش محصولات اپل در کشورهای مختلف شود اما در همین حال گذشتن از رکورد ۳۰ میلیونی فروش تلفن‌های همرا گالاکسی‌…! […]

    1. مجتبی می‌گوید

      من هم با گفته شما موافق هستم. البته سامسونگ در دادگاههای انگلستان و آلمان موفق بوده و احکام به نفع سامسونگ صادر شده. اما همیشه این یک قانون بوده و هست وقتی که دادگاه در ایالات متحده باشه و یکی از طرفین امریکایی باشه نباید انتظار داشت که شرکت امریکایی محکوم بشه.. تا بحال همچین اتفاقی نیوفتاده و نخواهد افتاد چون ایالات متحده تحت هر شرایطی طرف برند امریکایی رو میگیره…