از این به بعد می‌توانید بگوئید: جوان ناکام گوگل باز!

گوگل‌باز در فوریه سال 2010 به عنوان تهدیدی برای توئیتر و فیس‌بوک متولد شد اما هیچ‌گاه در این حد و اندازه مطرح نشد و حتی به عنوان یکی از بزرگترین شکست‌های سال خود را مطرح کرد.

3

فارنت:‌ شرکت گوگل روز جمعه رسما اعلام کرد که آخرین بقایای شبکه اجتماعی گوگل باز را نیز تعطیل خواهد کرد تا بتواند تمرکز بیشتری بر روی سرویس شبکه اجتماعی گوگل پلاس داشته باشد.

بردلی هوروویتز معاون بخش محصولات گوگل اعلام کرد: در هفته‌های آینده ما گوگل باز و نرم‌افزار‌های آن (Buzz API)را تعطیل خواهیم کرد و به‌جای آن بر روی گوگل پلاس تمرکز خواهیم نمود.

وی در مطلبی در وبلاگ رسمی گوگل اضافه کرد: پس از آن کاربران قادر به اضافه کردن پست‌های جدید نبوده و تنها قادر به دیدن محتوای موجود بر روی پروفایل خود و دریافت آن در صورت لزوم خواهند بود.

گوگل همچنین علاوه بر گوگل باز سرویس‌های دیگری نظیر گوگل کد سرچ، جایکو و قابلیت‌های اجتماعی آی‌گوگل را نیز در پانزدهم ژانویه سال آینده میلادی (دی ماه سال جاری)‌ تعطیل خواهد کرد. پیش از این خبر تعطیلی گوگل‌لبز نیز منتشر شده بود.

گوگل‌باز در فوریه سال 2010 به عنوان تهدیدی برای توئیتر و فیس‌بوک متولد شد اما هیچ‌گاه در این حد و اندازه مطرح نشد و حتی به عنوان یکی از بزرگترین شکست‌های سال خود را مطرح کرد.  به نظر می‌رسد گوگل‌باز را تنها می‌توان یک پیشرو و یا حتی پیش‌مرگ گوگل‌پلاس باید دانست چرا که گوگل‌پلاس برخلاف گوگل‌باز تاکنون به خوبی توانسته است از عهده جذب کاربر بربیاید و بنابر اعلام لری پیج یکی از بنیانگذاران گوگل در طول سه‌ماه موفق به جذب 40 میلیون کاربر شده است.

Source: Googleblog

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    یعنی تو کل اینترنت بگردی
    هیچ سایتی رو پیدا نمیکنی که مثل فارنت از عنوان های جالب استفاده کرده باشه
    درود بر شما

  2. naser می‌گوید

    این هم یه سیستم مرده دیگه از گوگل که فکر کنم چند وقت دیگه جمعش کنه.

  3. martik می‌گوید

    اگه یه کم دیگه هم صبر کنید، این اتفاق برای گوگل پلاس می افته. از ما گفتن بود!