آیا سامسونگ گلکسی نوت را برای بانوان طراحی کرده است؟

شرکت htc تلفن همراهی را مخصوص بانوان طراحی کرده است و رقیب سرسخت او یعنی سامسونگ تاکنون هیچ تلفن همراه اندرویدی را مخصوص بانوان طراحی نکرده است.

1

به نظر می‌رسید سامسونگ قصد داشت تا با گلکسی نوت خلاء ما بین تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌‌ها را پرکند و از طرفی کاربران مرد تلفن‌های همراه هوشمند ترجیح می‌دهند تا تلفن‌های همراهی با صفحه نمایش 3.5 اینچ تا 4 اینچ داشته باشند تا به راحتی در جیب پیراهن یا شلوارشان جا شود و در حمل و نقل آن دچار مشکل نشوند .

از این طرف صفحه نمایش 5 اینچی گلکسی نوت به چیزی فراتر از حوصله آقایان و راحتی آنان احتیاج دارد و خانم‌ها با کیف یا کوله پشتی که همیشه به همراه خود دارند می‌توانند به راحتی دستگاه‌هایی با صفحه نمایش 5 تا 7 اینچ را با خود حمل کنند.

از سوی سامسونگ نیز اخباری منتشر شده است که  این شرکت در حال طراحی رنگ‌های زنانه برای گلکسی نوت خود است تا  توجه بانوان را به سوی گلکسی نوت جلب کند تا پیش از پیش بر این نظریه که سامسونگ گلکسی نوت را برای بانوان طراحی کرده است نیز مهرتائید بزند.

Source Via Poketnow

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    من از این گوشی خیلی خوشم میاد .. از قلم هم پشتیبانی میکنه که این بی نظیره .