نخستین تلفن‌های همراه ویندوز فون مانگو را HTC روانه بازار کرد

سازنده تلفن های همراه هوشمند تایوانی یعنی شرکت HTC امروز نخستین دستگاه های مبتنی بر ویندوز فون مانگو را روانه بازار کرد.

4

فارنت:سازنده تلفن های همراه هوشمند تایوانی یعنی شرکت HTC امروز نخستین دستگاه های مبتنی بر ویندوز فون مانگو را روانه بازار کرد.

این دو تلفن همراه که تایتان و رادار نام دارند و چندی پیش به صورت رسمی معرفی شده بودند(در اینجا بخوانید)  دارای ویژگیهای جالبی هستند.

تایتان دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی و دو دوربین 8 و 1.3 مگاپیکسلی و پردازنده 1.5 گیگاهرتزی اسنپ دراگون است.

رادار نیز دارای صفحه نمایش 3.8 اینچی لمسی با تفکیک پذیری 400*800 پیکسل و دوربین 5 مگاپیکسلی است.

دستگاه های دارای ویندوز فون مانگو دارای سرویس  Zune Music  وxbox Live هستند.

Source:AfterDown

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. مسیح می‌گوید

    البته متوجه نشدم ابراز نظر و سلیقه ام در کنار اعتراف به کارآیی، چطور به نتیجه گیری «عدم توانایی درک نوآوری» ختم می شه؟!!
    در حالی که اگر وب سایت های تخصصی رو بررسی کنیم، می بینیم از همین الان عده ای هستند که از قرارگیری رابط کاربری ریبون در اکسپلورر ویندوز 8، رضایت خاطری ندارند و این هیچ دلیلی بر داشتن ذهنیتی بسته نیست. شخصا البته به رابط ریبون و کار با اون علاقه دارم.
    سوای این مطلب، تقریبا با حرف آقا سعید موافقم که مایکروسافت در نظر داره گام های بلندی برداره. از تعطیل کردن پروژه Zune و تمرکزش بر ویندوز فون تا موارد دیگه، می شه این برداشت رو داشت.

  2. saeed می‌گوید

    اتفاقاً یه اینتر فیس متفاوت و جذاب رو فقط می تونی تو WP7 پیدا کنی ، آخرین آپدیت مهم وینفون 7 ، آپولوست که هنوز تا آمدنش دو آپدیت تانگو فاصله داریم و شرکت های بزرگ موبایل آینده رو خوب درک کردند آخه سیستم عامل در دراز مدت یه تجربه سنگین می خواد که مایکرسافت اینو ثابت کرده چون فعلاً دومین اولویت مایکروسافت بعد از عرضه نرم افزار SmartPhone هستش پس مطمئن باش مایکرو سافت به سیستم عامل موبایل بسنده نمی کنه و گوشی های کاملی با سخت افزار بی عیبش ارائه می کنه و با این نسخه های اولیه وینفون 7 فقط داره این سیستم عاملو کاملتر می کنه ، هدف یه چیز خیلی بزرگتر از سیستم عامله .

  3. naser می‌گوید

    به خاطر این خوشت نمیاد که توانایی درک نوآوری رو نداری و همیشه می خوای تو گذشته سیر کنی و البته تحمل نوآوری دیگران برات سخته.

  4. مسیح می‌گوید

    نمی دونم چرا از اینترفیس ویندوز فون – جدای از کاراییش – خوشم نمیاد؟ اصلا جذبم نمی کنه!
    البته می دونم که این Tile ها کاربردهای جالبی، مخصوص در نمایش آنی تغییرات دارن. همین طور این که مثلا بعضی کمپانی ها هم برای اندروید، خودشون پوسته و Skin اختصاصی طراحی می کنن، ولی از دید من جذابیت های بصری اینترفیسش اصلا به پای اندروید و مخصوصا iOS اپل در حال حاضر نمی رسه.