گوگل چگونه یاد و خاطره استیو جابز را گرامی داشت؟

استیو جابز در هنگام استعفای خود اعلام کرده بود که “من همواره گفته‌ام که اگر روزی بیاید که من نتوانم به خوبی از عهده وظایفم به عنوان مدیرعامل اپل بربیایم، اولین نفری خواهم بود که آن را به شما اطلاع خواهم داد و متاسفانه آن روز فرا رسیده است.”

4

بامداد امروز و پس از آنکه خبر مرگ استیو جابز نابغه بزرگ دنیای فناوری در صدر اخبار قرار گرفت گوگل این بار رقابت را کنار گذاشت و با تغییر لوگوی موتور جستجوگر خود یاد و خاطره جابز را گرامی داشت.

در این تغییر لوگوی گوگل در زیر کادر جستجوی خود عبارت “Steve Jobs, 1955-2011,” را درج کرده که با کلیک بر روی آن مستقیما به صفحه اول پایگاه اینترنتی شرکت اپل هدایت می‌شوید که امروز سوگوار استیو جابز بود.

اپل روز چهارشنبه به وقت محلی خبر درگذشت استیو جابز را که از ماه آگوست از سمت مدیرعاملی اپل کناره‌گیری کرده بود، اعلام کرد. استیو جابز در هنگام استعفای خود اعلام کرده بود که:

من همواره گفته‌ام که اگر روزی بیاید که من نتوانم به خوبی از عهده وظایفم به عنوان مدیرعامل اپل بربیایم، اولین نفری خواهم بود که آن را به شما اطلاع خواهم داد و متاسفانه آن روز فرا رسیده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. […] آن روز به بعد حواشی و اخبار زیادی از وی منتشر کردیم و انتشار کاریکاتور […]

  2. ايمان می‌گوید

    اما به نظر من گوگل بهترین کار رو کرد.استیو جابز با همه فرق داشت.گوگل توی مناسبتهای مختلف لوگوش رو تغییر میده.اما اینبار دقیقاً به سبک مورد علاقه ی استیو و کاملاً ساده(مثل وبسایت اپل و همه ی محصولات اپل که سادگی رو همراه دارن در عین امکانات فوق العاده)اقدام درج نام استیو جابز و لینک به صفحه ی مشخص شده توی وبسایت اپل کرد.

  3. p..i..d می‌گوید

    به نظر من که بهتر بود گوگل یه doodle جدید برا جابز میساخت اینجوری خیلی زیباتر و قشنگتر میشد البته مطمئنا سال دیگه doodle گوگل برا این روز جالب و دیدنی خواهد بود.

  4. […] در بعضی کشورها ممنوع شود اما شرکت کره‌ای سامسونگ در اقدامی تحسین‌برانگیز مانند گوگل، بیانیه‌ای در ستایش از استیو جابز و گرامیداشت او صادر […]