سامسونگ: روح نوآورانه استیو جابز تا ابد در خاطر مردم جهان باقی خواهد ماند

مدیرعامل سامسونگ تاکید کرده است که کارکنان این شرکت از شنیدن خبر درگذشت جابز بسیار متاسف هستند.

2

فارنت: اگر چه این روزها همواره وقتی نام سامسونگ را در کنار نام اپل می‌شنویم یاد بحث‌ها و جدال‌های حقوقی پیچیده این دو شرکت بر سر مالکیت معنوی محصولات می‌افتیم که تاکنون باعث شده فروش برخی محصولات سامسونگ در بعضی کشورها ممنوع شود اما شرکت کره‌ای سامسونگ در اقدامی تحسین‌برانگیز مانند گوگل، بیانیه‌ای در ستایش از استیو جابز و گرامیداشت او صادر کرد.

در این بیانیه که روز پنجشنبه در اکونومیک تایمز به چاپ رسیده است، جی‌اس چوئی مدیرعامل سامسونگ آورده است: استیو جابز تغییرات انقلابی متعددی را به صنعت فناوری اطلاعات معرفی کرد و کارآفرینی بزرگ بود. روح نوآورانه و دستاوردهای قابل توجه او برای همیشه توسط مردم در سراسر جهان یاد خواهد شد.

مدیرعامل سامسونگ تاکید کرده است که کارکنان این شرکت از شنیدن خبر درگذشت جابز بسیار متاسف هستند.

درگذشت استیو جابز موسس شرکت اپل دنیای فناوری را بسیار بهت‌زده کرده است و بسیاری از رقبا و دوستان استیو جابز شامل بیل گیتس موسس مایکروسافت و اریک اشمیت مدیرعامل گوگل دیده می‌شوند که بلافاصله نسبت به این موضوع ابراز تاسف و تاثر کردند. گوشه‌ای از حواشی این ضایعه بزرگ را در این مطلب می‌توانید ببینید و بخوانید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    باورم نمیشه

  2. sajjad می‌گوید

    درود
    خیلی شوکه شدم من از این مرد بزرگ چیزی نمیدونستم ولی چند دقیقه به حرفهای این مرد بزرگ گوش دادم وفهمیدم این مرد چقدر بزرگ هست خدا رحمت کنه ای کاش جابز زنده میماند و برای پیشرفت این علم تلاش میکرد افسوس که نشناختمت افسوس
    ای کاش وقت این رو داشتیم در مورد انسانها بیشتر میدانستیم که چقدر بزرگ هستند