کاربران موبایل در جهان از کدام برند تلفن همراه بیشتر رضایت دارند؟

این برای شرکت اپل به نوعی اصلا شگفت‌انگیز نیست چرا که چندی پیش نیز محصول این شرکت در بخش رایانه یعنی مک توانسته بود برای هشتمین سال متوالی عنوان بهترین محصول بازار در جلب رضایت مشتری را به خود اختصاص دهد.

1

فارنت: شب گذشته و هنگامی که 23 دقیقه از به روی صحنه آمدن تیم کوک مدیرعامل اپل در کنفرانس رونمایی iPhone4S می‌گذشت مدیرعامل اپل نموداری را به حاضران شرح داد که در آن نشان می‌داد کدام برند سازنده تلفن همراه توانسته بیشترین رضایت را از سوی مشتریان خود جلب کند. در این نمودار اپل با آیفون خود و 70 امتیاز در صدر قرار داشت و پس از آن اچ.‌تی.سی با 49 درصد و موتورولا با 39 درصد قرار گزفته بود.

پس از این سه شرکت نیز شرکت ال‌جی با 34 امتیاز در جلب رضایت مشتری در رتبه چهارم و بالاتر از رقیب هموطن خود سامسونگ و همچنین شرکت نوکیا قرار گرفته بود. علاوه بر نکته جالب در پیشی‌گرفتن ال‌جی از هموطن خود، کسب مقام اول توسط آیفون اپل در حالی که تنها 5 درصد بازار موبایل جهانی را به خود اختصاص داده است در نوع خود جالب بود.

آیفون در چند سال گذشته شاهد رشد 125 درصدی سالانه بوده است و این درحالیست که دیگر رقبای این گوشی در بازار تلفن‌های همراه هوشمند حداکثر شاهد رشد 74 درصدی بوده‌اند.

البته این برای شرکت اپل به نوعی اصلا شگفت‌انگیز نیست چرا که چندی پیش نیز محصول این شرکت در بخش رایانه یعنی مک توانسته بود برای هشتمین سال متوالی عنوان بهترین محصول بازار در جلب رضایت مشتری را به خود اختصاص دهد.

Source: USA Today

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مجید می‌گوید

    به نظر من که نمودارش بازار گرمیه ، سامسونگ باید جلوی ال جی باشه ، پس سونی اریکسون کجاست ؟