آغاز فروش اینترنتی نسخه الکترونیکی نشریه سخت‌افزار

مزیت خرید نسخه الکترونیکی صرف‌نظر از شعارهای همیشه در صرفه‌جویی کاغذ و اشاعه فرهنگ آن، بهره‌مندی از تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته شده نسبت به نسخه کاغذی است.

0

فارنت: چند روز پیش و هنگامی که شما را برای شرکت در نظرسنجی و مسابقه بزرگ انتخاب برترین هارددیسک اکسترنال نشریه سخت‌افزار دعوت کردیم، به شما پیشنهاد کرده بودیم که با یک‌بار خواندن این نشریه به جمع خوانندگان دائمی آن بپیوندید.

اکنون حدود یک هفته از انتشار نسخه کاغدی شماره جدید نشریه سخت‌افزار می‌گذرد و در این مدت بسیاری از دوستان موفق به تهیه شماره جدید شده‌اند و تعدادی دیگر هم نتوانستند شماره جدید این نشریه را تهیه کنند.

یکی دیگر از مزیت‌های این نشریه علاوه بر مطالب خواندنی آن پیاده کردن فکرهای جدید و خلاقانه است که تاکنون نادیده گرفته شده‌اند.

دست‌اندرکاران سخت‌افزار اعلام کرده‌اند که برای ایجاد فرهنگ توسعه مجلات الکترونیکی و تهیه راحت‌تر این نشریه توسط خوانندگان و احترام به دوستانی که سرسختانه تنها به خواندن نسخه الکترونیکی نشریه علاقمندی نشان می‌دهند بخش جدیدی را  برای عرضه نسخه پی‌‌دی‌اف مجلات در نظر گرفته‌اند.

در این بخش با اختلاف 6 روز پس از انتشار نسخه چاپی، نشریه به صورت الکترونیکی برای فروش قرار می‌گیرد. مزیت خرید نسخه الکترونیکی صرف‌نظر از شعارهای همیشه در صرفه‌جویی کاغذ و اشاعه فرهنگ آن، بهره‌مندی از تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته شده نسبت به نسخه کاغذی است.

برای خرید آسان و بدون دردسر این نشریه می‌توانید راهنمای خرید الکترونیکی آن را بخوانید و اگر مشکلی ندارید برای خرید الکترونیکی جدیدترین شماره نشریه مراجعه کنید. دو نسخه قبلی نیز به صورت الکترونیکی موجود و قابل خریداری است.

شماره 33 نشریه سخت‌افزار مصادف با اولین سالگرد انتشار این نشریه است که بجاست همین‌جا آن را به اعضای تحریریه آن تبریک بگوئیم و همین‌جا هم به شما وعده دهیم که انتشار نسخه‌های جدید این نشریه را در فارنت اعلام خواهیم کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.