اندروید در حال قبضه کردن بازار تلفن همراه آمریکا

طبق تحلیل موسسه نیلسن 3 ماه آینده ،ایام مهمی برای اپل و گوگل در جدال تلفن های همراه هوشمند است زیرا با عرضه آیفون 5 این رقابت داغتر شده و برنده نهایی سال 2011 را مشخص می‌کند

1

فارنت:بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط موسسه نیلسن در بین ماه های ژوئن و آگوست ،اندروید بازهم به قبضه کردن بازار تلفن همراه آمریکا ادامه میدهد.

در حالی که تنها در حدود 43 درصد تلفن های همراه آمریکا دارای سیستم عامل اندروید هستند در حدود 56 درصد تلفن های همراه خریداری شده در 3 ماه ذکر شده دارای سیستم عامل اندروید هستند.

پیش بینی میشود با عرضه تلفن همراه آیفون 5 در اکتبر ،بازهم اپل بتواند بازار از دست رفته خود را بازیابد و این در حالی است که قرار است تلفن همراه اندرویدی گالاکسی اس دو توسط اپراتور AT&T در 2 اکتبر یعنی تنها 2 روز مانده به معرفی آیفون 5 در آمریکا توزیع شود و سامسونگ نیز بتازگی گزارش کرده است که این شرکت موفق به فروش 10 میلیون تلفن همراه گالاکسی اس دو شده است(در اینجا بخوانید).

طبق تحلیل موسسه نیلسن 3 ماه آینده ،ایام مهمی برای اپل و گوگل در جدال تلفن های همراه هوشمند است زیرا با عرضه آیفون 5 این رقابت داغتر شده و برنده نهایی سال 2011 را مشخص می‌کند:اپل یا گوگل

Source:Afterdawn

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    کارش درسته