مایکروسافت از زمان شروع به کار bing در حدود 5.5 میلیارد دلار ضرر کرده است

بینگ مایکروسافت در حدود 30 درصد بازار جستجوی اینترنتی آمریکا را در ماه آوریل در اختیار خود دارد و آهسته آهسته در حال نزدیک شدن به گوگل است.

4

فارنت:مایکروسافت رقمی معادل 5.5 میلیارد دلار یا به عبارتی یک میلیارد دلار در هر 3 ماه از زمان شروع به کار بینگ در سال 2009 دچار ضرر از بابت این موتور جستجوگر نوپای خود شده است.

بینگ مایکروسافت در حدود 30 درصد بازار جستجوی اینترنتی آمریکا را در ماه آوریل در اختیار خود دارد و  آهسته آهسته در حال نزدیک شدن به گوگل است.

کیولی مدیر سرویس آنلاین مایکروسافت در این مورد می‌گوید:

” ما امیدواریم تا بینگ سازماندهی مجدد وب را انجام دهد و بازی را از سمت و سوی گوگل به سوی خود تغییر دهد”.

تحلیلگران معتقدند که بازهم مایکروسافت در راه توسعه بینگ پولهای بیشتری را از دست خواهد داد ولی در طول زمان بهتر از گوگل عمل خواهد کرد.

Source:Via BGR

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. kazem می‌گوید

    بالاخره اگه بخواد خودشو بکشه بالا از این هزینه ها باید بیشتر پرداخت کنه.

  2. حمید دهدارپور می‌گوید

    گوگل هم بیکار ننشسته. اون هم داره بازارهای سخت افزاری دنیا را هدف قرار میده.

  3. Alireza Nessari می‌گوید

    من این موضوع رو خیلی وقت که میخوام بگم که الآن بهترین موقع هست. ما ایرانی ها حتما باید از بینگ استفاده کنیم تا از گوگل. بینگ در قسمت نقشه خودش تنها اسم خلیج فارس رو به کار برده و حتی در نوروز هم صفحه اصلیش رو به احترام نوروز عوض میکنه و یک عکس از ایران رو نشون میده و در مورد نوروز توضیح میده. اگر میشه اطلاع رسانی کنید که بتونیم به این گوگل از طرف ایرانیها یک تو دهنی بخوره , هر چند کوچک

  4. نیما مالکی می‌گوید

    کلا مایکروسافت هر بار در بخش وب سرمایه گذاری کرده پولشو انداخته تو سطل آشغال !

    حالا ببینیم شاید اینبار یه کاری بتونه بکنه